Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419440/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gminy Wiślica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiślica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Wiślica
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413690900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych na terenie gminy Wiślica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7478153b-5a9f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419440/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSW.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na konserwacji rowów melioracyjnych na terenie gminy Wiślica w miejscowościach: Skotniki Dolne, Kobylniki, Szczerbaków, Górki, Chotel Czerwony, Skorocice, Szczytniki, Jurków, Sielec, Skotniki Górne o łącznej długości 15530 mb według poniższego zestawienia w rozbiciu na poszczególne miejscowości
L.p. Nazwa zadania, lokalizacja Oznaczenie rowu Długość odcinka (mb) 2022r.
1 Skotniki Dolne R-4 850
2 Skotniki Dolne R-5 275
3 Skotniki Dolne R-6 430
4 Skotniki Dolne R-7 410
5 Skotniki Dolne R-8 390
6 Skotniki Dolne R-9 425
7 Skotniki Dolne R-10 840
8 Skotniki Dolne R-11 490
9 Kobylnika R-8 220
10 Kobylniki R-9 340
11 Szczerbaków R-13 155
12 Szczerbaków R-14 255
13 Szczerbaków R-15 380
14 Szczerbaków R-16 415
15 Szczerbaków R-17 505
16 Górki R-7 380
17 Górki R-8 215
18 Górki R-9 345
19 Chotel Czerwony R-14 515
20 Chotel Czerwony R-15 260
21 Chotel Czerwony R-16 170
22 Chotel Czerwony R-17 210
23 Chotel Czerwony R-18 255
24 Chotel Czerwony R-19 460
25 Chotel Czerwony R-20 1090
26 Skorocice R-6 550
27 Skorocice R-7 850
28 Szczytniki R-3 300
29 Szczytniki R-4 330
30 Jurków R-5 330
31 Jurków R-6 440
32 Jurków R-7 330
33 Sielec R-6 550
34 Sielec R-7 1460
35 Skotniki Górne R-2 110
Razem: 15530
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Przedmiar robót - Załącznik Nr 3 do SWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 4 do SWZ.
Wykonawca wykona przedmiotowe zadanie na poszczególnych obiektach w oparciu o współczesną wiedzę, sztukę budowlaną i SWZ
Usytuowanie rowów melioracyjnych będących przedmiotem zamówienia na terenie gminy Wiślica w poszczególnych miejscowościach przedstawia załącznik graficzny stanowiący – Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168540,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168540,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168540,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjno-Drogowych DAREXPOL84 Chwalik Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 637-205-80-68
7.3.4) Miejscowość: Chotel Czerwony
7.3.5) Kod pocztowy: 28-160
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168540,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIŚLICA
- Tysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego - Etap II
- Rewitalizacja Domu Długosza wraz z jego otoczeniem, sprawowanie nadzoru inwestorskiego
więcej: przetargi WIŚLICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.