Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405207/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00421473/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
- 2023/BZP 00426477/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zadaszenie boiska wielofunkcyjnego oraz budowa budynku kontenerowego przy LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach” w ramach zadania pn.: „Term. budynku LO w Brzezinach wraz z zadasz. boiska wielof.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0934cce4-5796-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zadaszenie boiska wielofunkcyjnego oraz budowa budynku kontenerowego przy LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach” w ramach zadania pn.: „Term. budynku LO w Brzezinach wraz z zadasz. boiska wielof.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0934cce4-5796-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026287/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brzezinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlano-montażowych polegających na budowie zadaszenia boiska wielofunkcyjnego oraz budowy budynku kontenerowego przy Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brzezinach, przy ul. Okrzei 1, 95-060 w Brzezinach, zlokalizowanej na działce o nr ewidencyjnym dz. ewid.: 102101_1.0008.2863, 102101_1.0008.2861/1.
Zadaszenie boiska będzie połączone funkcjonalnie z nowoprojektowanym budynkiem kontenerowym, spełniającym zadanie szatni z sanitariatami. Bezpośrednie wejście do budynku boiska będzie prowadziło od strony szkoły. Przewiduje się także wejście prowadzące przez budynek kontenerowy.
W budynku kontenerowym należy przewidzieć pomieszczenie techniczne dostępne od zewnątrz. Wszystkie wejścia do pomieszczeń przeznaczone dla osób niepełnosprawnych powinny być w pełni dostosowane do ich potrzeb. Należy uwzględnić również budowę nowych ciągów pieszych prowadzących do obiektu.
Inwestycja dotyczy:
• zadaszenia lekką konstrukcją jednokondygnacyjną o wymiarach około 37,40m x 19,70m, o powierzchni zabudowy około 760 m2. Zadaszenie wykonane zostanie w konstrukcji stalowej / aluminiowej, przykryty dachem. W obiekcie przewiduje się instalacje: ogrzewania, wentylacji mechanicznej, instalacji ppoż, elektrycznej, instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, instalacji połączeń wyrównawczych. Wolne przestrzenie między istniejącą płytą boiska a ścianami obudowy należy uzupełnić np. panelami podłogowymi, sztuczną trawą lub innymi podobnymi materiałami.
• budynku kontenerowego pełniącego funkcję budynku szatniowego o wymiarach około 8,45m x 9,76m, o powierzchni zabudowy do 90 m2 . Budynek wykonany zostanie w konstrukcji stalowej, przykryty dachem płaskim. W obiekcie przewiduje się instalacje: zimnej wody, c.o, wentylacji mechanicznej, wod-kan, instalacji ppoż, c.w.u, instalacji elektrycznej, przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej instalacji odgromowej, instalacji oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego, instalacji połączeń wyrównawczych.
Należy wykonać naprawę istniejącej nawierzchni boiska zniszczonej w czasie wykonywania prac oraz zachować drenaż boiska. W czasie wykonywania prac montażowych maksymalnie zredukować konieczność wjeżdżania na płytę boiska. W razie konieczności wjazdu na powierzchnię boiska należy ją zabezpieczyć.
Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek zadaszenie boiska oraz budynek kontenerowy na podstawie dokumentacji projektowej zrealizowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU i obowiązującym prawem.
Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU i dokumentów, do których PFU się odwołuje.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno – budowlanej oraz projektów technicznych, wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, certyfikatów, pozwoleń i innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami wybudowanie i użytkowanie przedmiotowej inwestycji.
Do zadań Wykonawcy należy pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej. Przygotowanie wymaganych materiałów, niezbędnych do wykonania projektu i późniejszej realizacji prac budowlano - montażowych. Opracowana dokumentacja musi być kompletna w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnych do przyszłego prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Zakres dokumentacji projektowej powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji. Do zadania Wykonawcy w tym zakresie należy m.in.: uzyskanie warunków technicznych przyłączeniowych, jeżeli to konieczne - pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów jeżeli to konieczne, uzyskanie mapy do celów projektowych, wykonanie badań gruntu, wykonanie projektu koncepcyjnego, budowlanego i wykonawczego obejmującego wszystkie branże oraz innych niezbędnych dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania inwestycji. Zakres opracowań projektowych obejmuje również dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną.
Inwestycja jest realizowana w systemie zaprojektuj i wykonaj.
Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4339440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4339440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4339440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750253097
7.3.3) Ulica: ul. Łowicka 127
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARBUDEX" MAREK KIERLAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARBUDEX" MAREK KIERLAŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4339440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.