eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargPrzygotowanie i opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Nowy Targ oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Nowy Targ oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Nowy Targ oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77b61b8-8853-45da-b0e1-913718a7605a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025467/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przygotowanie i opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Nowy Targ oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Nowy Targ oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) – przedmiot ustaleń zmiany planu obejmuje zakres określony w art. 13a ust. 4 ww. ustawy w granicach określonych uchwałą Nr LX/668/2023 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 22 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Nowy Targ.

2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ uwarunkowania:
a) powierzchnia miasta – 5107ha
b) liczba mieszkańców – 31 005 (2023r.)
c) powierzchnia lasów – 1773ha
d) powierzchnia miasta objęta planami miejscowymi – 73,5%
e) liczba indywidualnych wniosków złożonych do projektu planu ogólnego – 173
f) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta zmienione Uchwałą Nr XXXVII/399/2021 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 22 grudnia 2021 r.
g) Strategia Rozwoju Miasta Nowy Targ na lata 2019-2023 z perspektywą do roku 2030 przyjęta uchwałą Nr XLII/458/2022 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 30 maja 2022 r.
2/ wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy urbanistycznej i obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.);
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U z 2024 r. poz. 729);
d) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.);
e) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, ochrony zabytków.
3/ w szczególności przedmiot umowy obejmuje:
a) analizę złożonych wniosków do planu ogólnego wraz ze stosownym wykazem;
b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego Nowego Targu (wersja elektroniczna - pliki PDF i shapefile oraz wersja papierowa);
c) obliczenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych;
d) sporządzenie wstępnej wersji projektu planu ogólnego i jego prezentacja na posiedzeniu Komisji Inwestycji, Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Miasta Nowy Targ;
e) sporządzenie w wersji elektronicznej i papierowej:
• projektu planu ogólnego miasta Nowy Targ wraz z uzasadnieniem,
• sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko,
• opracowanie danych przestrzennych zgodnie z art. 67a ustawy o pizp;
f) współpraca przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu planu ogólnego, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz ze sporządzeniem odpowiednich wykazów, w tym udział w posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Nowym Targu;
g) udział w konsultacjach społecznych zgodnie z art. 8i ustawy o pizp oraz sporządzenie raportu podsumowującego przebieg tych konsultacji zgodnie z art. 8k ustawy o pizp;
h) analizę złożonych uwag do projektu planu ogólnego wraz z wykazem oraz propozycją ich rozpatrzenia;
i) wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne współpraca przy wdrożeniu procedury ponowienia uzgodnień w niezbędnym zakresie;
j) sporządzenie projektu planu ogólnego w technice zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego do przedstawienia na sesji Rady Miasta Nowy Targ, oraz jego prezentacja na Komisji merytorycznej Rady Miasta oraz na sesji Rady Miasta;
k) po uchwaleniu planu ogólnego, przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi oraz sporządzenie - 7 egz. uchwalonego planu ogólnego wraz z załącznikami;
l) sporządzenie uzasadnienia i podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
4/ przedmiot umowy obejmuje również współpracę merytoryczną przy sporządzeniu dokumentów formalno – prawnych – w tym projekty wszystkich pism zgodnie z art. 13i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. Przedmiot umowy nie obejmuje wysyłki pism,
5/ wszystkie wersje projektu planu ogólnego wraz z załącznikiem, uzasadnieniem
i pozostałymi wymaganym dokumentami powstałe w trakcie trwania procedury należy wykonywać w wersji elektronicznej w formatach odpowiednio – DOC lub ODT lub RTF, PDF, JPG, GML, Shapefile zgodnie z obowiązującymi przepisami a także w wersji umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym oraz w wersji papierowej,
6/ wynagrodzenie w formie ryczałtu, płatne na podstawie faktur, których podstawą wystawienia będzie podpisany protokół zdawczo-odbiorczy prac,
7/ wszystkie niezbędne materiały i badania do wykonania pełnego zakresu opracowania zabezpiecza na własny koszt wykonawca,
8/ wykonawca musi dysponować sprzętem oraz oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie zamówienia w technikach umożliwiających przekazanie Zamawiającemu projektu planu ogólnego wraz z załącznikiem, uzasadnieniem i pozostałymi wymaganym dokumentami w formatach PDF, JPG, Shapefile, GML zgodnie z przepisami odrębnymi a także w wersji umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym,
9/ wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu umowy zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej i obowiązującym prawem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Osiadacz INNOVA ul. Na Polance 12 d /5,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 755-105-75-77

7.3.3) Ulica: ul. Na Polance 12 d /5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-109

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.