eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 00 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7640c934-a3b6-413d-b23a-4b04e80d34a9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Karny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7640c934-a3b6-413d-b23a-4b04e80d34a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa mięs i wędlin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310211,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
L.p.
Nazwa artykułu
Jednostka miary
Ilość
Kod CPV
1.
Kiełbasa zwyczajna
kg
3 500
CPV 15131130-5
2.
Kiełbasa mortadela
kg
3 000
CPV 15131130-5
3.
Kiełbasa szynkowa
kg
800
CPV 15131130-5
4.
Kiełbasa krakowska
kg
520
CPV 15131130-5
5.
Kiełbasa kanapkowa drobiowa
kg
750
CPV 15131135-0
6.
Parówki drobiowe (cienkie)
kg
900
CPV 15131135-0
7.
Salceson
kg
1 500
CPV 15131130-5
8.
Kaszanka
kg
1 500
CPV 15131134-3
9.
Kiełbasa mortadela drobiowa
kg
1 400
CPV 15131135-0
10.
Kiełbasa pasztetowa
kg
2 300
CPV 15131130-5
11.
Mielonka drobiowa (prasowana)
kg
2 000
CPV 15131135-0
12.
Polędwica drobiowa (formowana)
kg
600
CPV 15131135-0
13.
Pasztet drobiowy (blok)
kg
1 800
CPV 15131500-0
14.
Wątroba wieprzowa (świeża, nie mrożona)
kg
1 800
CPV 15114000-0
15.
Smalec
kg
500
CPV 15412100-0
16.
Mięso wołowe łopatka bez kości (mrożone)
kg
180
CPV 15111100-0
17.
Mięso wieprzowe łopatka bez kości (mrożone)
kg
2 100
CPV 15113000-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131500-0 - Produkty drobiowe

15114000-0 - Podroby

15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 259650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
L.p.
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Kod CPV
1.
Filet drobiowy z kurczaka (mrożony)
kg
500
CPV 15112100-7
2.
Ćwiartka z kurczaka tylna (mrożona)
kg
4 000
CPV 15112100-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 34750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
L.p.
Nazwa artykułu
Jedn. miary
Ilość
Kod CPV
1.
Mięso drobiowe (mrożone)
kg
3 200
CPV 15112100-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 15811,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241274,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373548 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241274,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528

7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241274,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-02-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35857,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35857,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVACANO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170363566

7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 72

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35857,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-02-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051

7.3.3) Ulica: Spławy Drugie 45

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2025-02-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.