Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00440627/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa AGD z podziałem na dwa zadania dla potrzeb
Wrocławskiego Zespołu Żłobków .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 718 62 76/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa AGD z podziałem na dwa zadania dla potrzebWrocławskiego Zespołu Żłobków .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3c2465e-60c9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.69 Dostawa sprzętu AGD z podziałem na 2 zadnia: Zadanie nr 1 Dostawa część zamiennych do Karchera do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej. Zadanie nr 2 Dostawa pralki do Żłobka nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zad 2 Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433149/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/86/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9219,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 Dostawa pralki dla potrzeb Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu oraz nr 3 przy ul Białowieskiej 27 we Wrocławiu16. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ po modyfikacji , który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, .
2) Projekt (Wzór) umowy po modyfikacji – załącznik nr 5.1 dla zadania 1 do SWZ.
17. Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 : 14 dni od dnia podpisania umowy. Skrócony termin stanowi kryterium oceny ofert.
18. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5.1 po modyfikacji do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42716120-5 - Pralki
4.5.5.) Wartość części: 8211,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Dostawa części zamiennych do Karchera dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.16. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1B do SWZ w zależności od zadania , który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, .
2) Projekt (Wzór) umowy – załącznik nr 5.2 dla zadania 2 do SWZ.
17. Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 : 14 dni od dnia podpisania umowy. Skrócony termin stanowi kryterium oceny ofert.
18. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5.2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 1007,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPGASTRO Grzegorz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941839851
7.3.3) Ulica: ul. Krucza 19
7.3.4) Miejscowość: Marcinkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2494,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2494,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2494,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPGASTRO Grzegorz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941839851
7.3.3) Ulica: ul. Krucza 19
7.3.4) Miejscowość: Marcinkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
EKLIMATYZACJE.PL GRZEGORZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2494,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.