Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2023/2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 44
1.5.2.) Miejscowość: Lipowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e10c431a-6683-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2023/2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10c431a-6683-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084012/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2023/2024”.2. Zamówienie dotyczy kompleksowego prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych tj. obejmuje usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg powiatowych, oraz obiektów towarzyszących, jak min.: zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych) położonych na terenie gminy Lipowa.
Część I przedmiotu zamówienia: rejon I.
- S 1405 Żywiec – Lipowa – Buczkowice dł. 9,492km – III standard
- S 1402 Słotwina – Godziszka dł. 2,220 km – IV standard
Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 330 godzin
w tym:
piaskarka z pługiem 200 godzin,
ciągnik z pługiem 80 godzin,
pług wirnikowy 20 godzin,
ładowarka 20 godzin,
samochód samowyładowczy 10 godzin.
4. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie opadu śnieżnego zalegającego jezdnię, pobocza, oraz obiekty towarzyszące drodze (zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie);
b) zwalczanie śliskości zimowej na powierzonych drogach;
5. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
6. Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
7. Zamówienie obejmuje odśnieżanie drogi oraz usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową, kruszywem, mieszanką). Materiały do zastosowania w akcji, takie jak: piasek, sól drogowa, kruszywo niesortowane, mieszanki zapewnia Zamawiający.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 90 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinny wysyłać żółte sygnały błyskowe.
10. Drogi odśnieżane są według standardu III i IV. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
11. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości, w związku z czym podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 89316,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2023/2024”.2. Zamówienie dotyczy kompleksowego prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych tj. obejmuje usługi odśnieżania i zwalczania śliskości dróg powiatowych, oraz obiektów towarzyszących, jak min.: zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych) położonych na terenie gminy Lipowa.
B. Część II przedmiotu zamówienia: rejon II.
- S 1455 Pietrzykowice – Lipowa – Ostre – Twardorzeczka – Leśna dł. 11,260 km – IV standard
- S 1458 Radziechowy – Twardorzeczka – Lipowa dł. 2,627 km – IV standard
Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 350 godzin
w tym:
Piaskarka z pługiem 220 godzin,
ciągnik z pługiem 80 godzin,
pług wirnikowy 20 godzin,
ładowarka 20 godzin,
samochód samowyładowczy 10 godzin.
4. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie opadu śnieżnego zalegającego jezdnię, pobocza, oraz obiekty towarzyszące drodze (zatoki autobusowe, parkingi, obiekty inżynierskie);
b) zwalczanie śliskości zimowej na powierzonych drogach;
5. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
6. Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
7. Zamówienie obejmuje odśnieżanie drogi oraz usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową, kruszywem, mieszanką). Materiały do zastosowania w akcji, takie jak: piasek, sól drogowa, kruszywo niesortowane, mieszanki zapewnia Zamawiający.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie nie dłuższym niż 90 minut dla każdej części przedmiotu zamówienia od wystąpienia opadów, czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinny wysyłać żółte sygnały błyskowe.
10. Drogi odśnieżane są według standardu III i IV. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
11. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości, w związku z czym podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 94500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101034,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sprzętem Rolniczym I Inne Czesław Sowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070080757
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sienna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101034,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97721,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97721,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97721,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCAT - Maszyny Południe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072873309
7.3.3) Ulica: Stolarska 1C
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCAT - MASZYNY POŁUDNIE AGNIESZKA JANOSZ
jakie przetargi wygrała firma
LUCAT - MASZYNY POŁUDNIE AGNIESZKA JANOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97721,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.