eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu i Konina



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu i Konina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Hejmowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd7c0fbb-4199-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo powszechne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-145-05-68

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-staremiasto.sr.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-14-50-574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marcinkowskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-nowemiasto.sr.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań – Grunwald i Jeżyce w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-23-24-896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamiennogórska 26

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-179

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-grunwald.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-grunwald.sr.gov.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841600883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 9/10

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@gniezno.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gniezno.sr.gov.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971669654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@leszno.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leszno.sr.gov.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-11-04-866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@pila.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pila.sr.gov.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Szamotułach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-17-89-709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleja 1 Maja 5a

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szamotuly.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szamotuly.sr.gov.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Trzciance

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631470724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.sr.gov.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wągrowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661580104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wagrowiec.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wagrowiec.sr.gov.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311615057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.so.gov.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-10-87-459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 28

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konin.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.sr.gov.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 668-16-72-688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Polskich 4

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@turek.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://turek.sr.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu i Konina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd7c0fbb-4199-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-226-23/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356996,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132795,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych, jak również udostępnienie sal konferencyjnych w związku z organizowanym szkoleniem referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu i Konina, które planowane jest w dniach:
27-29 listopada 2023 r.
Zamawiający: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Poznaniu działający w imieniu własnym
oraz w oparciu o porozumienie na rzecz:
- Sądu Rejonowego Poznań – Stare Miasto w Poznaniu,
- Sądu Rejonowego Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
- Sądu Rejonowego Poznań – Grunwald i Jeżyce w Poznaniu,
- Sądu Rejonowego w Gnieźnie,
- Sądu Rejonowego w Lesznie,
- Sądu Rejonowego w Pile,
- Sądu Rejonowego w Szamotułach,
- Sądu Rejonowego w Trzciance,
- Sądu Rejonowego w Wągrowcu
- Sądu Okręgowego w Koninie
- Sądu Rejonowego w Koninie
- Sądu Rejonowego w Turku

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380583783

7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 39 lokal 7

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-27 do 2023-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.