Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412824/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny-Porąbki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17
1.5.2.) Miejscowość: Bieliny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny-Porąbki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4f81cf-55d1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012326/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa drogi gminnej nr 308040T Bieliny- Porąbki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki:
– dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami,
– weryfikacja dokumentacji projektowej w zakresie zgodności jej opisu z zapisami art. 99 ustawy w szczególności dokonania ujawnionych zmian jeżeli będą wskazane nazwy producentów lub znaki towarowe.
– bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym,
– bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę/ zmianą uzyskanego przez Inwestora pozwolenia na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej,
– w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji
o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
– podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru,
– dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji,
– podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót,
– udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Zamawiającego,
– organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
– kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych,
– akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę,
– wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót,
– żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad
w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad,
– ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
– dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych
z Zamawiającym oraz Wykonawcą,
– udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad,
– potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia,
– niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
– udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji,
– uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
– rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych,
– poświadczenie terminu zakończenia robót,
– kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
– rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
– kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska,
– uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją,
– koordynowanie robót w poszczególnych branżach,
– odbiór dostaw lub usług (w tym odbiory inspektorów w poszczególnych branżach),
– kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego,
– przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji,
– sporządzanie miesięcznych raportów z zaawansowania robót budowlanych,
– archiwizacja protokołów z narad roboczych, korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy
– obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży drogowej oraz pozostałych branżowych inspektorów i specjalistów na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy nie mniej niż:
• wymagane minimum to 2 razy w tygodniu do końca realizacji inwestycji. Inspektorzy nadzoru zobowiązani są do prowadzenia zeszytu obecności przebywania na budowie. Zeszyt ten będzie znajdował się w Referacie Inwestycji Zamawiającego, gdzie Inspektor zarejestruje podpisem swoje pojawienie się na budowie.
– nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych,
– uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą,
– udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją,
– w sytuacjach awaryjnych, bezzwłoczne pojawianie się na placu budowy, po uprzednim telefonicznym powiadomieniu przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego,
– wykonania na wezwanie Zamawiającego okresowych analiz rzeczowego i finansowego zaawansowania robót,
– sprawdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi,
– organizowanie i uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie trwałości projektu (okres gwarancji i rękojmi),
– kontrola usunięcia wad przez Wykonawcę w okresie gwarancji i rękojmi,
– wykonywanie wszelkich innych czynności niewymienionych w niniejszym opisie o pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego oraz umowie na roboty budowlane, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania.
– opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji wraz z dokonanym opracowaniem analitycznym.
4. Podstawowy zakres robót budowlanych, dla których należy zapewnić nadzór obejmuje:
• Budowa jezdni drogi gminnej klasy L o szerokości nawierzchni 5,5 m i długości około 2779,5 m z betonu asfaltowego,
• Budowa jezdni drogi gminnej klasy D o szerokości 3,5 m o długości 235,5 m, zakończonej placem do zawracania o wymiarach 12,5m x 12,5m o nawierzchni bitumicznej
• Budowa chodnika przy drodze gminnej klasy D o szerokości 2,0 m i długości około 0,246 km z kostki brukowej,
• Budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,0 m i długości około 2800 m o nawierzchni bitumicznej,
• Budowa zjazdów na działki sąsiadujące o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• Budowa systemu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w postaci rowów przydrożnych oraz zbiorników retencyjno-infiltracyjnych,
• Budowa przepustów pod zjazdami,
• Budowa pod koroną drogi przepustów skrzynkowych o wymiarach 1500x4000
• Budowa przepustu skrzynkowego pod koroną drogi powiatowej nr 0318T o wymiarach 1000x1000,
• Budowa przepustów rurowych pod korona drogi,
• Budowa oświetlenia ulicznego,
• Budowa kanału technologicznego,
• Przebudowa kolizji z infrastruktura techniczną w tym: sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć energetyczna linii NN i SN oraz sieć teletechniczna
• Wycinka drzew i krzewów
Zakres robót budowlanych nad którym będzie sprawowany nadzór inwestorski przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77981,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77981,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o. o. S1 sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382676141
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77981,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI BIELINY
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.