eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaModernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Gminie Wiśniowa



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Gminie Wiśniowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIŚNIOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 150

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2775063

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 2775901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisniowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wisniowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Gminie Wiśniowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de796ef-296d-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081519/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Gminie Wiśniowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1237058,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Rozbudowa i doposażenie istniejących placów zabaw w miejscowościach Kożuchów i Kalembina oraz budowa parku sportowo-rekreacyjnego w Wiśniowej i boiska sportowego do streetball w miejscowości Różanka:
1. Rozbudowa i doposażenie istniejących placów zabaw w miejscowościach Kożuchów i Kalembina o nowe elementy wraz z strefami bezpiecznymi i infrastrukturą towarzyszącą, w tym:
a) Wykonanie podbudowy i nawierzchni żwirowych i poliuretanowych;
b) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych typu huśtawki, zjazdy linowe, karuzele, bujaki, piaskownice itp.;
c) Dostawia i montaż urządzeń małej architektury tj. ławki ogrodowe, kosze na śmieci, tablice itp.;
d) Przeniesienie i montaż istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury o których mowa powyżej.
2. Budowa parku sportowo-rekreacyjnego w Wiśniowej, w którym powstanie „miasteczko rowerowe” oraz strefy dla dzieci w różnym przedziale wiekowym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym:
a) Wykonanie podbudowy i nawierzchni: żwirowych, poliuretanowo - gumowych, mineralno – epoksydowych oraz z betonu asfaltowego;
b) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych typu huśtawki, zjazdy linowe, karuzele, bujaki, piaskownice itp.;
c) Dostawia i montaż urządzeń małej architektury tj. ławki ogrodowe, kosze na śmieci, tablice itp.;
3. Budowa boiska sportowego do streetball w miejscowości Różanka, w tym:
a) Wykonanie podbudowy i nawierzchni gumowo poliuretanowej;
b) Malowanie linii boiska sportowego;
c) Dostawa i montaż kompletu demontowanego kosza i tablicy do gry w streetball.

Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiają załączniki do SWZ:
a) Załącznik nr 9 – Dokumentacja techniczna;
b) Załącznik nr 7 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;
c) Załącznik nr 5 - Przedmiar robót
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 867050,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚC II - Budowa zadaszenia części trybun oraz oświetlenia na boisku sportowym w Wiśniowej, w tym:
1. Budowa konstrukcji stalowej dachu składającej się z ram głównych, układów poprzecznych z opartą na nich płatwią kratową podpierającą niepełne drugorzędne układy poprzeczne;
2. Wykonanie warstw dachowych, w tym montaż blachy trapezowej T18 o gr. 0,55 mm wieloprzęsłowej;
3. Montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich.
4. Wykonanie oświetlenia boiska sportowego.

Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiają załączniki do SWZ:
a) Załącznik nr 9 – Dokumentacja techniczna;
b) Załącznik nr 7 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;
c) Załącznik nr 5 - Przedmiar robót
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 370008,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1664941,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519

7.3.4) Miejscowość: Pustków 288

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426564,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCI Systems Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191671582

7.3.4) Miejscowość: Cieszyna 276

7.3.5) Kod pocztowy: 38-125

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z regulaminem Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Edycja6PGR/2023/3156/PolskiLad dla ogłoszenia postępowania na okres poniżej 12 m-cy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.