Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395338/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9496221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ac35936-3935-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki od km 0+000 do km 1+000
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3104246,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Przedmiotem umowy jest „Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki” w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy drogi gminnej 150812C w miejscowości Skotniki. Zakres zadania obejmuje odcinek drogi gminnej nr 150812C od km 0+000 tj. włączenia w drogę powiatową nr 2575C do km 1+000 w miejscowości Skotniki. Droga gminna na początkowym odcinku (od km 0+000 do około km 0+134) posiada nawierzchnię bitumiczną, natomiast na dalszym odcinku posiada nawierzchnię gruntową lokalnie utwardzoną kruszywem oraz gruzem. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren do istniejących fragmentów rowów przydrożnych oraz na przyległy teren. Przy drodze zlokalizowane są głównie pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. Istniejące uzbrojenie terenu: sieć wodociągowa, podziemna oraz napowietrzna sieć energetyczna, urządzenia systemu melioracji. Przedmiotowa droga wraz z urządzeniami służącymi do odwodnienia zaliczona jest do XXV kategorii obiektów budowlanych - drogi i kolejowe drogi szynowe, natomiast odcinki przepustów oraz rowów krytych zaliczono do XXVIII kategorii obiektów budowlanych – drogowe i kolejowe obiekty mostowe, jak: mosty, estakady, kładki, przejścia podziemne, wiadukty, przepusty, tunele. Kolidująca z układem drogowym sieć energetyczna oraz wodociągowa wraz z projektowanym kanałem technologicznym zaliczona jest do XXVI kategorii obiektów budowlanych - sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe. Budowę geologiczną podłoża rozpoznano przy pomocy wykonanych otworów wiertniczych maksymalnie do głębokości 3,0 m p.p.t. Na podstawie wykonanych wierceń i badań stwierdzono zaleganie w podłożu utworów czwartorzędowych. Utworów glacjalnych nie przewiercono do głębokości wykonanych badań, tj. 3,0 m p.p.t. W czasie prac terenowych przeprowadzono obserwacje zalegania lustra wody gruntowej. Stwierdzono występowanie pierwszego czwartorzędowego poziomu wodonośnego ustabilizowanego na głębokości 1,30 m p.p.t., tj. na rzędnej 93,00 m n.p.m. W niektórych otworach badawczych stwierdzono w obrębie utworów lodowcowych niewielkie sączenia śródglinowe. Woda z sączeń nie uległa stabilizacji. Grunty badanego obszaru zaliczono zgodnie z PN-EN ISO 14688 do naturalnych gruntów organicznych, drobnoziarnistych oraz gruboziarnistych. Pominięto w klasyfikacji nasypy niekontrolowane charakteryzujące się dużą zmiennością budowy, obecnością części organicznych oraz zmiennością w czasie parametrów geotechnicznych i należy je traktować jako słabonośne podłoże. W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi: rozbudowa układu drogowego dróg gminnych w miejscowości Skotniki, budowa kanału technologicznego, przebudowa kolidującej infrastruktury wodociągowej, przebudowa kolidujących elementów systemu melioracji i przebudowa kolidującej infrastruktury elektroenergetycznej. Parametry techniczne drogi: droga jednojezdniowa dwupasowa, szerokość jezdni 5-6 m (do 6 m na łukach poziomych), pochylenie jezdni 2,0% daszkowe oraz jednostronne do 6% na łukach poziomych, pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% na odcinkach prostych, na łukach zgodnie z pochyleniem łuków, odwodnienie jezdni – spływ powierzchniowy do zaprojektowanych rowów, zjazdy na posesje o nawierzchni mineralno-bitumicznej, perony w obrębie przystanków komunikacji o nawierzchni z kostki betonowej. Odwodnienie projektowanych nawierzchni będzie odbywało się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do zaprojektowanych rowów drogowych. Część rowów jest połączona z odbiornikiem wód – stawem zlokalizowanym na działce nr 55, a część będzie funkcjonowała jako rowy chłonno-odparowujące. Zaprojektowane rowy mają przekrój trapezowy, pochylenie skarp 1:1,5, szerokość dna 40 cm.
Zaprojektowano drogi o następujących parametrach: – klasa drogi D,
– prędkość projektowa – 30 km/h,
– kategoria ruchu – KR1, – droga jednojezdniowa dwupasowa,
– szerokość jezdni 5-6 m (do 6 m na łukach poziomych),
– pochylenie jezdni 2,0% daszkowe oraz jednostronne do 6% na łukach poziomych,
– pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% na odcinkach prostych, na łukach zgodnie z pochyleniem łuków,
– odwodnienie jezdni – spływ powierzchniowy do zaprojektowanych rowów,
– zjazdy na posesje o nawierzchni mineralno-bitumicznej,
– perony w obrębie przystanków komunikacji o nawierzchni z kostki betonowej
Konstrukcja jezdni – konstrukcja typ A (KR1, G4):
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 5 cm zgodna z WT-2, 2014,
– podbudowa z podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 20 cm zgodna z WT-4
2010, E2>130 MPa,
– warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 30cm,
– wymiana gruntu organicznego na piasek - rzędna wykopu zgodnie z oznaczeniami na profilu podłużnym oraz przekrojach poprzecznych zagęszczone do Is=1,0,
– istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0, E2 min. 25 MPa.
Konstrukcja pobocza – konstrukcja typ B:
– warstwa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010,
– wymiana gruntu organicznego na piasek - rzędna wykopu zgodnie z oznaczeniami na profilu podłużnym oraz przekrojach poprzecznych zagęszczone do Is=1,0,
– istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.
Konstrukcja zjazdów o nawierzchni bitumicznej – konstrukcja typ C:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR1-2 gr. 4 cm zgodna z WT-2, 2014 – podbudowa z podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o grubości 15 cm zgodna z WT-4 2010,
– warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 o gr. 22cm,
– warstwa odcinająca z piasku o gr. 15 cm,
– istniejące podłoże gruntowe wyprofilowane i zagęszczone do Is=1,0.
Konstrukcja peronów o nawierzchni z kostki betonowej – konstrukcja typ D:
– kostka betonowa o gr. 6 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm,
– podbudowa z betonu C8/10 o gr. 12 cm,
– warstwa gruntu stabilizowanego cementem o gr. 15 cm,
– warstwa odcinająca z piasku o gr. 20 cm,
– istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do Is=1,0.
Konstrukcja remontu nawierzchni w obrębie dróg powiatowych:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 3-4 gr. 4 cm zgodna z WT-2 2014,
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W KR 3-4 gr. 4 cm zgodna z WT-2, 2014,
– istniejąca konstrukcja drogi powiatowej po frezowaniu nawierzchni.
Odwodnienie projektowanych nawierzchni będzie odbywało się poprzez spływ wód opadowych i roztopowych do zaprojektowanych rowów drogowych. Część rowów jest połączona z odbiornikiem wód – stawem zlokalizowanym na działce nr 55, a część będzie funkcjonowała jako rowy chłonno-odparowujące. Zaprojektowane rowy mają przekrój trapezowy, pochylenie skarp 1:1,5, szerokość dna 40 cm.
W ramach przebudowy kolidującej infrastruktury energetycznej przewidziano:
Zmiana lokalizacji stanowisk słupowych (własność Enea Operator Sp. z o.o.) nr 307/407 oraz 308/408 wraz z istniejącymi złączami kablowo – pomiarowymi (zasilanie ze stacji „Skotniki 1”).
Ułożenie nowego odcinka kablowego od istniejącego stanowiska oświetleniowego przy dz. nr 54/1 (zgodnie z pzt) kablem typu YAKY 4x25 mm do kolejnego stanowiska oświetleniowego zlokalizowanego przy złączu pomiarowym typu ZK1-1P przy posesji nr 29 (własność Enea Operator Sp. z o.o.). Zmienić lokalizację złącza oraz stanowiska słupowego (przy posesji nr 29) poza obszar rozbudowy drogi zgodnie z planem zagospodarowania terenu.
Zmiana lokalizacji stanowiska słupowego oświetleniowego zabudowanego przy posesji nr 30 oraz ułożenie od niego nowego odcinka kablowego kablem typu YAKY 4x25 mm2 do kolejnego stanowiska oświetleniowego zlokalizowanego przy posesji nr 32, również zmieniając jego lokalizację poza obszar rozbudowy drogi.
Przebudowa kolizji z infrastrukturą wodociągową
W ramach przebudowy kolidującej sieci wodociągowej z projektowana drogą zaprojektowano:
• przebudowę sieci z rur PE śr. 160 mm na odcinku od km 0+520 do km 0+754 ze względu na kolizję z projektowanym rowem drogowym,
• przebudowę przyłączy wodociągowych na w/w odcinku,
• przebudowę hydrantu p-poż,
• zabezpieczenie przed przemarzaniem odcinków infrastruktury wodociągowej w miejscach, gdzie po zmianie rzędnych terenu mogłoby wystąpić nienormatywne przykrycie przewodu.
Przebudowa elementów sieci melioracyjnej
Przewidziano do przebudowy istniejącą studnię w km 0+738 na studnię żelbetową o średnicy 1200 mm oraz przebudowę istniejącego przepustu z rur betonowych na przepust z rur PEHD. W km 0+589 przewidziano do przebudowy istniejący przepust z rur betonowych na przepust o śr. 400 mm z rur PEHD.
W związku z planowaną przebudową rowu drogowego (zmiana rzędnych dna rowu) zaplanowano przebudowę studni melioracyjnej w km 0+352,6.
(...)
2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
a) Projekt architektoniczno- budowalny „Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki" branża drogowa, sanitarna, elektryczna, telekomunikacyjna.
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki".
c) Dokumentacja techniczna „Rozbudowa drogi gminnej nr 150812C w miejscowości Skotniki" branża drogowa, sanitarna, elektryczna, telekomunikacyjna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2946095,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3751672,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2946095,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transpol Lider Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562762249
7.3.3) Ulica: Łojewo 70
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- geodezja, - roboty brukarskie, - oznakowanie pionowe, poziome. - branża elektryczna i teletechniczna, - branża sanitarna. - zieleń.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPOL LIDER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPOL LIDER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2946095,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gminy Kruszwica
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wymiana nawierzchni ulic Jasne Błonie, Jarowej, Kokosowej i Kryształowej w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.