Og³oszenie z dnia 2024-08-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00538726/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie Szko³y Podstawowej nr 91 przy ul. S. Sempo³owskiej 54 we Wroc³awiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WROC£AW - ZARZ¡D INWESTYCJI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931040088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Januszowicka 15 A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-135
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@zim.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie Szko³y Podstawowej nr 91 przy ul. S. Sempo³owskiej 54 we Wroc³awiu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a404fce0-2177-496c-a73b-b2f3b5edb2b2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00475030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032726/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.74 Renowacja boiska na terenie Szko³y Podstawowej nr 91 przy ul. Sempo³owskiej we Wroc³awiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wnioski, zawiadomienia i informacje, odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://zim-wroc.logintrade.net, lub poczt±
elektroniczn± na adres bzp@zim.wroc.pl.
1.1. Za moment wp³ywu o¶wiadczeñ lub dokumentów przyjmuje siê datê i godzinê zarejestrowania ich na platformie zakupowej po
stronie Zamawiaj±cego lub datê i godzinê wp³ywu wiadomo¶ci na skrzynkê poczty elektronicznej Zamawiaj±cego.
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
a) rtf, pdf, xps, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx;
b) zip, 7Z;
c) xml, xsd;
d) XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES.
1.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e platforma zakupowa umo¿liwia jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nie
przekraczaj±cej 150 MB, a wskazana skrzynka poczty elektronicznej o ³±cznej wielko¶ci 20 MB. W zwi±zku z tym, wiêksze pliki
zaleca siê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia powy¿szych wielko¶ci.
2. Wymagania techniczne, które musz± spe³niaæ urz±dzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane
zosta³y na stronie internetowej pod adresem https://zim-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4.Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów
technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn± +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; e-mail:
helpdesk@logintrade.net.
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale X,
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ przekazywanych przez Wykonawcê musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu w sprawie ¶rodków dowodowych oraz Rozporz±dzeniu w sprawie dokumentów
elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Ze strony Zamawiaj±cego pracownikiem upowa¿nionym do kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest Anna
Majewska (bzp@zim.wroc.pl)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.362.68.SP-91.Sempo³owskiej.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na renowacji nawierzchni boiska
wielofunkcyjnego na terenie Szko³y Podstawowej nr 91 przy ul. S. Sempo³owskiej 54 we Wroc³awiu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Koñcowa ocena danej oferty zostanie wyliczona jako suma punktów uzyskanych przez ni± za
poszczególne kryteria.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która bêdzie przedstawia³a najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów okre¶lonych w
SWZ, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
3. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y bardzo szczegó³owo wype³niæ tabele w formularzu ofertowym dotycz±ce do¶wiadczenia osób
dysponowanych na funkcje kierownika budowy wpisuj±c nazwê inwestycji wraz z opisem robót pozwalaj±cym stwierdziæ, ¿e
wymienione realizacje potwierdzaj± posiadanie do¶wiadczenia zawodowego postawionego przez Zamawiaj±cego w powy¿szych
punktach jak równie¿ okres realizacji inwestycji wraz z okresem pe³nienia funkcji kierowniczych oraz nazwê i adres Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y zaznaczyæ TAK w formularzu ofertowym w przypadku deklarowania zatrudnienia osób
m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór
prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego Zamawiaj±cego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie
dotycz±cym wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej
ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek wp³aciæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (art. 225 ust. 1 Ustawy
Pzp). W takiej sytuacji wykonawca ma obowi±zek:
6.1. poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku
podatkowego;
6.2. wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku
podatkowego;
6.3. wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
6.4. wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób m³odocianych lub niepe³nosprawnych lub bezrobotnych
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. ZDOLNO¦Æ DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê osobyfizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadaj±cej osobowo¶ci prawnej albo wykonawcy, którzy prowadz±
dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3. SYTUACJA FINANSOWA LUB EKONOMICZNA.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4. ZDOLNO¦Æ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±,
¿e:
4.1. dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ciach: konstrukcyjnobudowlanej
lub drogowej.
4.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn.:
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia polegaj±ce na budowie, przebudowie lub
remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu o pow. min. 300 m 2.
5. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
5.1. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
5.2. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, lub
5.3. samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot
zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci
informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
brak5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenia Wykonawcy:1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania,
1.2. o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.3. o korzystaniu przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
1.4. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
2. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (w
przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu).
3. Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
3.1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru – pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w
formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
3.2. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie – pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp),
z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u lub w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej elektronicznie.
4. Zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z³o¿one wraz z ofert± elektronicznie w formie orygina³u albo
z³o¿one wraz z ofert± cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej w formie kopii notarialnie po¶wiadczonej
elektronicznie lub w formie kopii po¶wiadczonej elektronicznie przez wykonawcê ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
2 200,00 z³otych6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian okre¶lono we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zim-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-12
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Zakup sprzêtu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wroc³awiu w ramach grantu przyznanego Gminie Wroc³aw przez Ambasadê Japonii pn. "Projekt przekazania ...
- Dostawa samochodu osobowego
- ¦wiad. us³ug terapeuty zajêciow dla podop. korzyst. z us³. wsparcia krótkotermin. w formie pobytu ca³odobowego na terenie MCUS we Wroc³awiu w DPS przy ul. M±cznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wroc³awiu
- "Zapewnienie us³ug restauracyjnych i cateringowych na potrzeby go¶ci Biura Prezydenta i Biura Rady Miejskiej Wroc³awia"
- Us³uga ochrony nieruchomo¶ci zarz±dzanych przez Zarz±d Zasobu Komunalnego we Wroc³awiu.
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wroc³awiu
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 4 w Legnicy ul. Tarasa Szewczenki 10 - Budowa boiska szkolnego" - zaprojektuj i wybuduj
- Nowe bezpieczne boisko dla dzieci i m³odzie¿y korzystaj±cej z obiektu Rapid w ramach Bud¿etu Obywatelskiego w systemie "zaprojektuj wybuduj"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - ORLIK 2012" w Gminie Dêbica.
- Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Dywitach
- "Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkó³ w Rudkach" realizowana w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.