Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395171/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych
i Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznychi Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3064ce10-3934-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065022/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych i Laboratorium Podstaw Elektrotechniki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I- oprogramowanie do tworzenia graficznej dokumentacji technicznej i projektowania układów elektrycznych:Microsoft Visio Professional lub równoważne – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48320000-7 - Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II- rozdzielnie, zestaw narzędzi obsługowych, sprzęt ochrony osobistej:Rozdzielnica modułowa mała / gniazdo zespolone – 12 szt.
Rozdzielnica budowlana – 1 szt.
Puszka elektroinstalacyjna mała - 10 szt.
Puszka elektroinstalacyjna średnia - 10 szt.
Puszka elektroinstalacyjna duża - 5 szt.
Taśmy do drukarki etykiet – 20 szt.
Zamek kodowy do drzwi – 2 szt.
Zestaw elektronarzędzi akumulatorowych Makita Com-bo LXT 18V DLX7019TX1 lub równoważny – 1 szt.
i więcej
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 19605,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III- sprzęt ochrony osobistej w postaci elementów pokrycia podłogi technicznej – zestawu elementów gumowych (mata puzzle) oraz chodnikówelektroizolacyjnych 1kV przewidzianych do zamontowania w Laboratorium Eksploatacji Elektrycznych Urządzeń Okrętowych
Mata puzzle gumowa 100 x 100 x 2 cm z zakończeniami – 1 kpl.
Chodnik elektroizolacyjny 1 kV – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.5.) Wartość części: 4785,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV- aparatura pomiarowa w postaci magnetometru4.5.3.) Główny kod CPV: 38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 93495,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V- elementy konstrukcyjne do modyfikacji i konstrukcji wyposażenia do transportu i organizacji stanowisk laboratoryjnychProfil aluminiowy konstrukcyjny 45 x 45 [mm] 2000 mm – 40 szt.
Kątownik wpustowy wewnętrzno-wewnętrzny 10 FB – 32 szt.
Kątownik wpustowy wewnętrzno-zewnętrzny 10 FB – 24 szt.
Listwa łączeniowa wpustowa 10 180 mm FB - 20 szt.
Wkręt dociskowy z gniazdem sześciokątnym z końcem płaskim M8x16 – 100 szt.
Stopka czarna PA 40 – 20 szt.
Trzpień gwintowany M10x90 – 20 szt.
Nakrętka młoteczkowa 10 M6 FB – 100 szt.
Śruba z łbem kulistym z gniazdem sześciokątnym M6x12 – 100 szt.
Kątownik 40x40 mm dł. 2000 mm – 10 szt.
Kątownik aluminiowy 60X20X2 MM - 2 szt. po 2 metry
Blat meblowy – 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212500-4 - Kątowniki i profile
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22479,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39064,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22479,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. ELKOT Krzysztof Kotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-007-35-33
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22479,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5885,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5885,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana JOANNA FISCHER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5885,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.