Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366098/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu i Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Hejmowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d595b122-4253-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo powszechne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-145-05-68
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 1a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-staremiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-staremiasto.sr.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 778-14-50-574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marcinkowskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-745
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-nowemiasto.sr.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań – Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-23-24-896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamiennogórska 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-179
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@poznan-grunwald.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-grunwald.sr.gov.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gnieźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841600883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@gniezno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gniezno.sr.gov.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971669654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@leszno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leszno.sr.gov.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-11-04-866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Powstańców Wielkopolskich 79
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@pila.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pila.sr.gov.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Szamotułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-17-89-709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleja 1 Maja 5a
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szamotuly.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szamotuly.sr.gov.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Trzciance
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631470724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.sr.gov.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wągrowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661580104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wagrowiec.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wagrowiec.sr.gov.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.so.gov.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-10-87-459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 28
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konin.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.sr.gov.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 668-16-72-688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Polskich 4
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@turek.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://turek.sr.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu i Koninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d595b122-4253-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151722/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz sędziów sądów rejonowych i asesorów z okręgu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-226-24/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356996,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205700,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych, jak również udostępnienie sal konferencyjnych w związku z organizowanym szkoleniem dla sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu i w Koninie oraz sędziów i asesorów z sądów rejonowych z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu i Konina, orzekających w sprawach cywilnych, karnych, rodzinnych, pracy i ubezpieczeń społecznych, gospodarczych oraz ksiąg wieczystych, które planowane jest w dniach:
• 22-24 listopada 2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220812,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380583783
7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 39 lokal 7
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-22 do 2023-11-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.