eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówWykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f100334-020d-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056423/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Dostosowanie łazienek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Pruszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne obejmujące prace między innymi:
a. prace rozbiórkowe i demontażowe w 6-ciu łazienkach uczniowskich,
b. sprawdzenie kamerą inspekcyjną drożności kominów i przedłożenie nagrania wizyjnego Zamawiającemu,
c. montaż wywiewek typu spiromatik ze stali kwasoodpornej,
d. wykonanie instalacji wody od istniejących przewodów wody użytkowej do misek ustępowych i pisuarów w łazienkach,
e. wykonanie instalacji kanalizacyjnej od istniejących pionów przyborów sanitarnych w łazienkach,
f. licowanie ścian płytkami o wymiarach 30x30 cm na klej i wykonanie posadzek z płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej,
g. prace wykończeniowe związane z: zabudową podsufitową z płyt gipsowo-kartonowych, przecieraniem i gruntowaniem tynków, wykonaniem gładzi gipsowych, malowaniem tynków i sufitów,
h. wymianę drzwi wewnętrznych i wejściowych do łazienek,
i. wymianę misek ustępowych, pisuarów, umywalek, baterii umywalkowych i opraw żarowych w łazienkach,
j. wykonanie kabin z płyt HPL gr. 10 mm,
k. wyposażenie łazienek w: lustro naścienne, podajnik mydła, uchwyt na papier, kosz naśmieci, szczotki do czyszczenia muszli,
l. prace zabezpieczające i porządkowe,
m. plan BIOZ (o ile jest wymagany przepisami).

2) zadanie remontowe obejmujące prace między innymi:
a. przeniesienie mebli i wyposażenia z czterech sal zajęć wraz z ponownym wstawieniem mebli i wyposażenia,
b. wymiana podłóg w dwóch salach zajęć (na posadzę z paneli winylowych) wraz z listwami przypodłogowymi i malowaniem lamperii,
c. cyklinowanie podłóg w dwóch salach zajęć wraz z lakierowaniem,
d. zerwanie listew przypodłogowych w dwóch salach zajęć wraz z oczyszczeniem, pomalowaniem i ponownym montażem cokołu,
e. wymiana na fragmentach instalacji hydrantowej w pomieszczeniach węzła cieplnego,
f. prace wykończeniowe i porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752865,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi remontowo - Budowlane SEBBUD Sebastian Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251479027

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.