Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań budowlano-remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Obrońców Pokoju 44 w Pruszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f100334-020d-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056423/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Dostosowanie łazienek uczniowskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Pruszkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie inwestycyjne obejmujące prace między innymi:
a. prace rozbiórkowe i demontażowe w 6-ciu łazienkach uczniowskich,
b. sprawdzenie kamerą inspekcyjną drożności kominów i przedłożenie nagrania wizyjnego Zamawiającemu,
c. montaż wywiewek typu spiromatik ze stali kwasoodpornej,
d. wykonanie instalacji wody od istniejących przewodów wody użytkowej do misek ustępowych i pisuarów w łazienkach,
e. wykonanie instalacji kanalizacyjnej od istniejących pionów przyborów sanitarnych w łazienkach,
f. licowanie ścian płytkami o wymiarach 30x30 cm na klej i wykonanie posadzek z płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej,
g. prace wykończeniowe związane z: zabudową podsufitową z płyt gipsowo-kartonowych, przecieraniem i gruntowaniem tynków, wykonaniem gładzi gipsowych, malowaniem tynków i sufitów,
h. wymianę drzwi wewnętrznych i wejściowych do łazienek,
i. wymianę misek ustępowych, pisuarów, umywalek, baterii umywalkowych i opraw żarowych w łazienkach,
j. wykonanie kabin z płyt HPL gr. 10 mm,
k. wyposażenie łazienek w: lustro naścienne, podajnik mydła, uchwyt na papier, kosz naśmieci, szczotki do czyszczenia muszli,
l. prace zabezpieczające i porządkowe,
m. plan BIOZ (o ile jest wymagany przepisami).
2) zadanie remontowe obejmujące prace między innymi:
a. przeniesienie mebli i wyposażenia z czterech sal zajęć wraz z ponownym wstawieniem mebli i wyposażenia,
b. wymiana podłóg w dwóch salach zajęć (na posadzę z paneli winylowych) wraz z listwami przypodłogowymi i malowaniem lamperii,
c. cyklinowanie podłóg w dwóch salach zajęć wraz z lakierowaniem,
d. zerwanie listew przypodłogowych w dwóch salach zajęć wraz z oczyszczeniem, pomalowaniem i ponownym montażem cokołu,
e. wymiana na fragmentach instalacji hydrantowej w pomieszczeniach węzła cieplnego,
f. prace wykończeniowe i porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752865,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi remontowo - Budowlane SEBBUD Sebastian Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251479027
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Wiśniewski USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE SEBBUD
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Wiśniewski USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE SEBBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-26INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
- Obsługę informatyczną w Sądzie Rejonowym w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
- Remont budynku przy ul. Pawła Eluarda 57 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, elewacji wejściowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Remont pomieszczeń, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, elewacji wejściowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Remont tarasu w budynku użytkowym przy ul. Litomskiej 10 we Wrocławiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.