Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322702/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00336231/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00348984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c853e2ec-2380-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060034/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.8 Zakup usługi telekomunikacyjnej SIP-TRUNK wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322702/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie (zwaną dalej „Zamawiającym”) usługi telekomunikacyjnej wraz z usługą utrzymania infolinii ARiMR na okres 12 miesięcy.
w ramach której Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przygotowania Projektu Technicznego infrastruktury technicznej niezbędnej do świadczenia Usługi SIP Trunk oraz przekazania go Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy;
2. zestawienia na potrzeby Usługi SIP Trunk dwóch łączy w technologii SIP Trunk (po jednym do dwóch dowolnie wybranych przez Wykonawcę Lokalizacji, ze wskazanych przez Zamawiającego w § 1 pkt 3 ppu), zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym oraz do zapewnienia, poprzez zestawione łącza telekomunikacyjne, łączności telefonicznej głosowej i fax w technologii SIP Trunk dla połączeń przychodzących i wychodzących w Lokalizacjach Zamawiającego – w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego;
3. przeniesienia do własnej sieci telefonii stacjonarnej w ramach Usługi SIP Trunk, w uzgodnieniu z Zamawiającym, numerów DDI (ang. Direct Dial In) wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu z różnych stref numeracyjnych krajowych wg tabeli wskazanej w Załączniku nr 3 do Umowy – w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego
4. przeniesienia do własnej sieci, numerów fax Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 3 do ppu od dotychczasowych operatorów – w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego
5. utrzymania numerów DDI oraz numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 25 000 numerów DDI, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
6. utrzymania numerów fax w polskiej stacjonarnej numeracji krajowej przez cały okres realizacji Umowy. Na dzień rozpoczęcia świadczenia Usługi SIP Trunk utrzymywanych będzie do 550 numerów fax, z zastrzeżeniem postanowień w § 2 ust. 6 ppu
7. przeniesienia do własnej sieci i utrzymywania numeru infolinii 800 38 00 84 zamapowanej na numer 22 595 06 11 w terminie do 20 Dni Roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego Projektu Technicznego. W ramach utrzymania numeru infolinii Wykonawca będzie obsługiwał przekierowania połączeń przychodzących na infolinię, a następnie wysyłanie połączeń przychodzących z centrali telefonicznej Zamawiającego na numer zewnętrzny;
8. zapewnienia Zamawiającemu dostępu do wewnętrznego portalu Wykonawcy, z którego będzie możliwość pobierania pełnych billingów w postaci załączników .csv i zestawień połączeń wykonanych przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym oraz comiesięcznego sporządzania bilingów i przesyłania drogą elektroniczną (e-mail) w terminie do 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Format bilingów musi umożliwiać zaimportowanie do programu MS Excel 2007;
9. zapewnienia pełnej prezentacji numeru dla wszystkich połączeń wychodzących;
10. taryfikowania czasu rozmów i połączeń z dokładnością do jednej sekundy;
11. usuwania na własny koszt Awarii, które uniemożliwiają bądź utrudniają połączenia telefoniczne, powstałych w infrastrukturze Wykonawcy, na łączach realizowanych w technologii SIP Trunk, łączach przy pomocy których świadczona jest Usługa SIP Trunk;
12. świadczenie Usługi SIP Trunk w taki sposób, aby połączenia pomiędzy wszystkimi numerami oraz za połączenia przychodzące, na których Wykonawca świadczy Usługę SIP Trunk dla Zamawiającego były realizowane bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia.
13. W okresie obowiązywania Umowy Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zwiększy i uruchomi:
13.1. z 250 do 450 połączeń równoczesnych połączeń na każdym z 2 łączy dla Usługi SIP Trunk – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.2. dodatkowe 100 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.3. dodatkowe 500 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.4. dodatkowe 1000 numerów DDI – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego;
13.5. dodatkowy 1 numer fax – w terminie do 10 Dni Roboczych od otrzymania wniosku Zamawiającego,
przy czym Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego uruchomienia dodatkowych numerów wskazanych w pkt 13.1 – 13.5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222391,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222391,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222391,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE, nr 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222391,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.