Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
w sezonie 2022/2023 CZ.VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000154944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrójw sezonie 2022/2023 CZ.VIII
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d835513-6ff0-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odśnieżanie dróg gminych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-0c946e8b-5f50-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie VIII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
Od Zacisza do Obidzy K293586 (Od Zacisza do domki Czerwony Młaki, Obidza – Obidza 14)- 2500 – II - odśnieżanie, posypywanie.
2. Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg zalicza się:
utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie,
zwalczanie w sposób ciągły śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez posypywanie nawierzchni drogowych materiałami szorstkimi,
pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu,
całodobowa dostępność pod numerem telefonicznym.
3. Zamawiający zastrzega prawo do uszczegółowienia zakresów utrzymywanych dróg w poszczególnych częściach ( ich długości, ewentualnie dodatkowe odcinki), oraz zakresu posypywania.
4. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 50% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.
5. Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% maksymalnej ilości godzin określonej w formularzu ofertowym.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
5.1 Przystąpienie do odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych.
5.2 Wykonawca zobowiązuje się do 24 - godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych umową.
5.3 Rozpoczęcie odśnieżania niezwłocznie, jednak nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego.
5.4 Samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usługi w godzinach nocnych, w przypadku zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj. intensywnych opadów śniegu, po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji.
5.5 Usuwanie śniegu z dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach i miejscach przeznaczonych dla ruchu pieszych.
5.6 Używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego.
5.7 Sprzęt do odśnieżania i usuwania oblodzeń powinien być przygotowany w takim
stopniu, aby Wykonawca mógł go użyć do pracy w ciągu max. 1 godziny od momentu
telefonicznego zlecenia Zamawiającego lub od momentu wystąpienia zjawiska
powodującego utrudnienia w ruchu na drodze na skutek warunków atmosferycznych.
Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej
zgodnie z wymaganiami ustawy prawo o ruchu drogowym. Wykonawca na czas realizacji usługi winien dysponować sprzętem umożliwiającym zrealizowanie w całości przedmiotu zamówienia.
5.8 Wymagania w stosunku do operatorów sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń: Operatorem sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń może być kierowca
pojazdu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. posiadać wymaganą kategorię
prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. Przed rozpoczęciem pracy operator
powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania układu
hydraulicznego, zaczepu nośnika i stanu technicznego nośnika. Nie należy rozpocząć
pracy do chwili, gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy również
wykonywać niezbędne czynności konserwacyjne. W czasie pracy operator powinien
wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu, w sposób ciągły
obserwować sprzęt roboczy, zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób
i pojazdów znajdujących się w pobliżu, przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu
Drogowego.
5.9 Wyznaczenie osób pełniących dyżur, odpowiedzialnych za przystąpienie do odśnieżania.
5.10 Zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowo przeprowadzonej akcji odśnieżania, wraz z podaniem liczby przejazdów i godzin wykonanej pracy.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Jednostki sprzętowe wskazane przez Wykonawcę mogą zostać objęte systemem monitorowania pracy sprzętu zimowego pracującego przy utrzymaniu dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Monitoring GPS będzie polegał m.in. na kontroli pojazdów w trybie rzeczywistym – czas pracy, lokalizacja (wraz z pełną historią obejmującą raporty i zestawienia). Zakup i montaż systemu oraz opłaty abonamentowe transmisji danych – koszty ponosi Zamawiający. Po protokolarnym przejęciu urządzenia –za GPS, w tym za jego uszkodzenia mechaniczne i naprawę odpowiada Wykonawca. Jeśli nośnik lub jednostka sprzętowa wyposażona w GPS ulegnie awarii, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o awarii.
9. Dodatkowo obowiązki oraz sposób rozliczania określony został szczegółowo w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia do negocjacji.
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
13. Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych, adres email oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe z jego winy w związku z prowadzoną usługą. W szczególności Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia elementów drogi np. pokrywy studni, zawory, studzienki kanalizacyjne i telekomunikacyjne, znaki drogowe i inne, powstałe podczas prowadzenia usług objętych zamówieniem.
15. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z usługą odśnieżania dróg. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
− żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w. wymogów i dokonywania ich oceny,
− żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w. wymogów,
− przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego,
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego, a wymienione poniżej dowody
-w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Andrzej Barnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343578765
7.3.3) Ulica: Obidza 7
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-350
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH ANDRZEJ BARNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH ANDRZEJ BARNOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.