eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Obsługi Ekonomoczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271501887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatascislicka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoeas.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5abe4a09-f9ba-47a9-ba4d-9672fbb73c9e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2024/2025
wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5abe4a09-f9ba-47a9-ba4d-9672fbb73c9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048098/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 527118,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianych w razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 1 – dowóz do placówek w Dąbrowie Górniczej i Będzinie.
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym, znacznym, autyzm, niepełnosprawność ruchowa, słabe widzenie (część dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną)
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
5 dzieci (trasa o długości około 80 km/dzień)
b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Dąbrowskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „Otwarte Serce” Warsztaty Terapii Zajęciowej ul. Św. Antoniego 107 w Dąbrowie Górniczej
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 53 km)
c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w Będzinie ul. 11-go Listopada 7 (internat)
Rodzaj niepełnosprawności: upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym, słabe słyszenie, autyzm ( u dzieci występuje niepełnosprawność sprzężona)
Dowożenie na godz. 8:00 (poniedziałek), odwożenie o godz. 15:00 (piątek)
2 dzieci (trasa o długości około 90 km)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 8 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.
4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.
5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.
7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.
8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.
9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.
10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.
11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.
12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.

Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 132930,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.

2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianychw razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 2 – dowóz do placówek na terenie Zawiercia – ul Powstańców Śl. 18, ul. Miodowa 1, ul. Sienkiewicza 60, ul. Zarzecze 2 oraz do placówki na terenie Poręby - ul. Zwycięstwa 1
a) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Zawierciu, ul. Powstańców Śląskich 18 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: zagrożenie niedostosowaniem społecznym
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)

b) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespół Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu ul. Miodowa 1 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
1 dziecko (trasa o długości około 6 km/dzień)

c) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK im. Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm, autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)
2 dzieci (trasa o długości około 4 km/dzień)

d) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Przedszkola Nr 7w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja, autyzm z zespołem Aspergera,
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 (codziennie)

2 dzieci (trasa o długości około 6 km/dzień)

e) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Szkoły Podstawowej Nr 11w Zawierciu ul. Zarzecze 2 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: autyzm z zespołem Aspergera
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

2 dzieci (trasa o długości około ok.13 km/dzień) (codziennie)

f) Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół w Porębie, ul. Zwycięstwa 1 oraz powrót.

Rodzaj niepełnosprawności: niepełnosprawność ruchowa w tym afazja
Dowożenie na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00

1 dziecko (trasa o długości około ok.5 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.

4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.

5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.

6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.

7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.

8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.

9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.

10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.

11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.

12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 229435,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Zawiercie w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas wykonywania usługi. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.

2. WYMAGANIA CO DO POJAZDÓW: Wykonawca będzie realizował przewozy minimum trzema pojazdami.
Wymagania do pojazdów służących realizacji usługi oraz pojazdów zastępczych podstawianychw razie awarii:
- pojazdy nie starsze niż - data pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 31.12.2015r. :
- Pojazdy powinny być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
- Wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa.
- Pojazd zastępczy musi być na miejscu nie później niż 60 minut.

- Wykonawca wykona 10% usługi pojazdami z napędem elektrycznym lub instalacją gazową.
Zadanie nr 3– dowóz do placówki na terenie Zawiercia – ul. Rataja 29a oraz jedna osoba 1 raz w tygodniu do Hotelu Zawierciu, ul. Wierzbowa 6
Dowożenie z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu ul. Rataja 29a oraz powrót oraz jedna osoba 1 raz w tygodniu do Hotelu Zawiercie, ul. Wierzbowa 6 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: intelektualna w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim, autyzm, autyzm w tym zespół Aspergera, niepełnosprawność ruchowa, słabe widzenie, niepełnosprawność ruchowa w tym afazja, autyzm atopowy (część dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną)
Dowożenie do placówki na ul. Rataja 29a na godz. 8:00, odwożenie o godz. 15:00 oraz dowożenie do Hotelu Zawiercie, ul. Wierzbowa 6 na godz. 8:00, odwożenie o godz. 13:00 (1 raz w tygodniu).

30 dzieci (trasa o długości około 80 km/dzień) (codziennie)

Wymagane są:
 pojazd(y) z liczba miejsc siedzących dla minimum 30 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna

Uwagi: Długości tras należy traktować orientacyjnie
3. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom oraz opiekunowi.

4. Wykonawca sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej. Opiekę powinien sprawować opiekun zatrudniony przez Wykonawcę.

5. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki, do której uczniowie mają być dowożeni. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniając jako pierwszy adres miejsca oczekiwania opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.

6. W czasie przewozu Wykonawca zapewnia opiekuna:
1) pełnoletniego,
2) sprawnego fizycznie,
3) posiadającego umiejętność wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjnych i opiekuńczych nad dziećmi w tym niepełnosprawnymi,
4) posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż w roku 2018,
5) posiadającego aktualne przeszkolenia BHP i p.poż,
6) posiadającego aktualne zaświadczenie o niefigurowaniu w Krajowym Rejestrze Karnym.

7. Opiekun jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci (m.in. otwierania i zamykania drzwi pojazdu, pomoc dziecku przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, sprawdzanie czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia),
2) zapewnienia pomocy przy przesiadaniu dziecka z wózka na miejsce w pojeździe,
3) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do jednostek oświatowych (m.in. sprawdzania czy wszystkie dzieci są przypięte pasami bezpieczeństwa)
4) zapewnienia opieki dzieciom w czasie oczekiwania na pojazd zastępczy,
5) przekazania dziecka wyłącznie oczekującemu opiekunowi lub osobie upoważnionej,
6) przekazania dziecka wyłącznie osobie wyznaczonej przez dyrektora placówki oświatowej,
7) posiadania i znajomości imiennej listy dowożonych dzieci
8) okazywania życzliwości dzieciom i ich rodzicom oraz zapobieganiu sytuacjom konfliktowym.

8. Opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za przewożone dzieci, od chwili wejścia dziecka do pojazdu do momentu przekazania dziecka wyznaczonemu przez dyrektora jednostki pracownikowi oraz od chwili odebrania dzieci od wyznaczonego pracownika do chwili przekazania dziecka rodzicowi lub osobie uprawnionej, wskazanej dyrektorowi jednostki w upoważnieniu rodzica lub opiekuna.

9. Opiekun podczas realizacji przewozu przebywa wewnątrz pojazdu w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich dowożonych dzieci.

10. Zamawiający zabrania Wykonawcy przekazywania dziecka osobom nieupoważnionym lub pozostawiania dziecka przed domem w miejscu zamieszkania lub przed placówką bez opieki osób upoważnionych/opiekunów, rodziców.

11. Przewożone dzieci mogą przejść z pojazdu do miejsca zamieszkania bez przekazania ich rodzicom lub opiekunom prawnym tylko i wyłącznie w przypadku pisemnej zgody rodziców/opiekunów złożonej opiekunowi sprawującemu opiekę podczas przewozu.

12. W sytuacji, w której nie zgłosi się opiekun/osoba upoważniona do odbioru dziecka wykonawca jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z opiekunem prawnym dziecka. Jeżeli kontakt jest niemożliwy należy udać się do najbliższego komisariatu policji celem ustalenia dalszych czynności zmierzających do zapewnienia dziecku opieki.

13. Wykonawca zobowiązany jest poinformować osobę pełniącą funkcję opiekuna w przewozie o jej obowiązkach i odpowiedzialności za przewożone dzieci.

14. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z przewozu.

15. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.

16. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z ustawą o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które Wykonawca okaże Zamawiającemu w momencie zawarcia umowy.

17. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
Pozostałe szczegóły zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 164753,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135224,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135224,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Żmuda E-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380198513

7.3.3) Ulica: Rokitno 324

7.3.4) Miejscowość: Szczekociny

7.3.5) Kod pocztowy: 42-445

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135224,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177596,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207964,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177596,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROLINA BIAŁA CAR-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380496877

7.3.3) Ulica: Dobra 56

7.3.4) Miejscowość: Pilica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-436

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177596,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181720,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181720,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181720,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Żmuda E-BUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380198513

7.3.3) Ulica: Rokitno 324

7.3.4) Miejscowość: Szczekociny

7.3.5) Kod pocztowy: 42-445

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181720,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.