eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki"Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01fd30c8-9e80-425e-ad1d-941382e055db

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fd30c8-9e80-425e-ad1d-941382e055db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 "Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 przy udziale środków KPO

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44228 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
Część I - Wyposażenie AGD
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 22400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
Część II - Multimedia
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
Część III – Pozostałe wyposażenie
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421722-4 - Obudowy bezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 14450 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
Część IV Wyposażenie sanitarne
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary

4.5.5.) Wartość części: 5778 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.