Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 169
1.5.2.) Miejscowość: Sanniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01fd30c8-9e80-425e-ad1d-941382e055db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fd30c8-9e80-425e-ad1d-941382e055db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 "Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 przy udziale środków KPO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44228 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.Część I - Wyposażenie AGD
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 22400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.Część II - Multimedia
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.Część III – Pozostałe wyposażenie
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421722-4 - Obudowy bezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 14450 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.Część IV Wyposażenie sanitarne
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z transportem, wniesieniem i montażem wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44411700-1 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
4.5.5.) Wartość części: 5778 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia z terminem realizacji (wykonaniem umowy) określonym datą: do 28.08.2024r. Wyznaczony termin realizacji zamówienia po przeprowadzeniu wszystkich niezbędnych czynności postępowania uniemożliwia wykonanie zamówienia w terminie czyli prowadziłby do podpisania umowy na wykonanie świadczenia niemożliwego. Taka umowa nie podlegałaby ochronie prawnej.
W związku z tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z zamiarem ponownego wszczęcia postępowania w trybie konkurencyjnym.
INNE PRZETARGI SANNIKI
więcej: przetargi SANNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- DOSTAWA MEBLI KUCHENNYCH
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Dostawa wyposażenia do kuchni Przedszkola na potrzeby Żłobka w Klewkach - część I.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.