Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00429580/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00439334/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi informatyczne i zakup sprzętu IT w ramach projektu: E-administracja nowa jakość usług w Gminie Miłakowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16
1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897578300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8236441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi informatyczne i zakup sprzętu IT w ramach projektu: E-administracja nowa jakość usług w Gminie Miłakowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6144c869-635d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021563/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi informatyczne i zakup sprzętu IT w ramach projektu: E-administracja nowa jakość usług w Gminie Miłakowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uruchomienie e-usług dla mieszkańców. W ramach pierwszej części zamówienia zostaną zakupione usługi informatyczne, które pozwolą na uruchomienie e-usług na 3 i 5 poziomie dojrzałości, wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów i elektronicznego zarządzania dokumentacją. Zostanie również zakupiona infrastruktura sprzętowa i oprogramowanie wspomagające. Do Infrastruktury sprzętowej zalicza się: serwery, przełączniki sieciowe, urządzenie UTM i szafa RACK.4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 759780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie stanowisk pracowniczych. W ramach drugiej części zamówienia zostanie zakupionych 10 zestawów komputerowych oraz oprogramowanie pakietów biurowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 34800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712773,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712773,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712773,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393907745
7.3.3) Ulica: Pieniężnego 6/7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-005
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wdrożenie zmodernizowanego systemu SERWAL; Wdrożenie zmodernizowanego systemu dziedzinowego; Opracowanie i wdrożenie e-usług
na platformie ePUAP - 5PD; Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD; Modernizacja strony www.
Dane podwykonawcy:
ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. ul. Pieniężnego 6/7; 10-005 Olsztyn; NIP:739 040 09 39; KRS: 0000059536
2. Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
Dane podwykonawcy: Zeto Solutions Sp. z o. o. ul. Długa 29, 00-238 Warszawa; NIP: 739-396-77-24; REGON: 521907047
3. Dostawa sprzętu zgodnie z zakresem zamówienia.
MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2
03-289 Warszawa; NIP: 531-142-41-82; REGON: 146561076
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712773,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71137,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71137,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71137,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536
7.3.3) Ulica: Podgórna 80b
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71137,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Doposażenie szkoły w sprzęty - Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy.
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- "Kompleksowa obsługa informatyczna oraz zarządzanie infrastrukturą IT Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o."
- "Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.