Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00309374/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00310747/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00316649/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń SA w latach 2023-2024“.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkowalska@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz Spółki Restrukturyzacji Kopalń SA w latach 2023-2024“.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8137e70-1ebf-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309374/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-BZ-0012/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje stałe świadczenie usług doradztwa podatkowego na rzecz SRK S.A. w latach 2023-2024; usługi objęte zamówieniem obejmować będą
w szczególności:
a) Bieżące konsultacje, wyjaśnienia oraz opinie bieżące w zakresie kwestii podatkowych m.in. podatek od towarów i usług (VAT), podatek dochodowy od osób prawnych (CIT), minimalny podatek , podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT), podatek od nieruchomości, opłata za wieczyste użytkowanie gruntu, podatek akcyzowy, podatek od czynności cywilno-prawnych (PCC), inne podatki oraz opłaty, opracowywane na zlecenie SRK S.A.,
b) Sporządzanie dokumentacji cen transferowych, strategii podatkowej oraz obowiązków przekazywania informacji o schematach podatkowych,
c) Reprezentowanie spółki w sporach oraz postepowaniach prowadzonych przed organami podatkowymi różnych instancji oraz sądami administracyjnymi, organami egzekucji administracyjnej oraz instytucjami kontroli skarbowej lub państwowej,
d) Bieżące udzielanie informacji o zmianach w prawie podatkowym oraz projektów ustaw i rozporządzeń z tego zakresu,
e) Szkolenia pracowników Zamawiającego, w zakresie podatków i innych obciążeń publiczno-prawnych. Przeprowadzanie okresowych warsztatów podatkowych na potrzeby Spółki,
f) Obsługa od strony podatkowej wszelkiego rodzaju tematycznie wyodrębnionych projektów i przedsięwzięć biznesowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336350,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B2B TAX BANACH PIETRZAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342865108
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-055
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B2B TAX BANACH PIETRZAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
B2B TAX BANACH PIETRZAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336350,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy. Postępowanie 3
- Świadczenie usług specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka IV
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn."Dom-RODZINA" współfinansowanego ze środków UE i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.