Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406049/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158643110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bca48b5-5791-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061400/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 1: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 1”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki STRATOS B40-36 VAX z napędem od hydrauliki pojazdu, w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki STRATOS B40-36 VAX i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 1 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 2: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 2”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 2 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 3: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 3”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 3 to maksymalnie 5000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 207400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 4: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki nr 4”
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż i demontaż przez Wykonawcę piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi (akcja czynna) dla części 4 to maksymalnie 3000 km w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 124440,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług sprzętowo-transportowych w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024 (na wezwanie Zamawiającego), przy zastosowaniu materiałów uszorstniających będących w dyspozycji Zamawiającego. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych.2. Część 5: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu równiarki”
Wynajem równiarki samojezdnej minimum 150 KM w ilości 1 szt. wyposażona w dwa lemiesze w tym minimum 1 o zmiennej geometrii wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 5 to maksymalnie 100 godzin w sezonie. Faktyczny zakres przedmiotu zamówienia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości podanej powyżej. Zamawiający uznaje wskazaną wielkości za maksymalne i gwarantuje zlecenie Wykonawcy nie mniej niż 10% zakresu.
3. Więcej informacji dot. przedmiotu zamówienia w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU GRASS Wojciech Lenartowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551806475
7.3.4) Miejscowość: Wola Biechowska
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU GRASS Wojciech Lenartowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551806475
7.3.4) Miejscowość: Wola Biechowska
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU GRASS Wojciech Lenartowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551806475
7.3.4) Miejscowość: Wola Biechowska
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU GRASS Wojciech Lenartowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551806475
7.3.4) Miejscowość: Wola Biechowska
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GRASS" WOJCIECH LENARTOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2023-2024” w zakresie Części nr 5: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu równiarki” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.09.2023 r. do godziny 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający w dniu 06.10.2023 r. unieważnienia postępowanie w zakresie Części 5.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
- Przebudowa drogi leśnej nr 97 położonej na terenie leśnictwa Golejów
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.