eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d475fc92-426b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122567/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i speclistycznych będących w użytkowaniu Rejonów w Krośnie, Nisku i Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/RZ.D-3.2421.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171269,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Nisku


Usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku, Przemyślu i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 23625,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Przemyślu.

Usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku, Przemyślu i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 69600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Krośnie

Usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku, Przemyślu i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 46012,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Krośnie

Usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku, Przemyślu i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 22872,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w użytkowaniu Rejonu w Przemyślu”

Usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Nisku, Przemyślu i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 9160,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38283,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38283,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38283,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Robert Ekiert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651174165

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 12

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38283,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO FAN s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951009346

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 65A

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3) w związku z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części, jeżeli cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części zostały złożone przez Wykonawców następujące oferty:
1. Centrum Usług Motoryzacyjnych SKORPION Zygmunt Paczkowski
Krosno za cenę 56 749,74 zł, która została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp;
2. Firma Handlowo Usługowa GABI Paweł Jędrzejczyk Pilzno za cenę 69 458,10.
Zgodnie z treścią art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 56 594,76 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną Wykonawcy Firma Handlowo Usługowa GABI Paweł Jędrzejczyk wynosi 69 458,10 zł. brutto.
Cena oferty z najniższą ceną Wykonawcy Firma Handlowo Usługowa GABI Paweł Jędrzejczyk przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Tym samym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43837,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43837,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43837,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa GABI Paweł Jędrzejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721168018

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 9

7.3.4) Miejscowość: Pilzno

7.3.5) Kod pocztowy: 39-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43837,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2) w związku z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę - SANDROG Krzysztof Borowy ul. Franciszka Smolki 22/5 37-500 Przemyśl, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) c).
Tym samym Zamawiający unieważnił powyższe postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.