eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicePrzebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dzierążnia prowadząca do gruntów rolnych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dzierążnia prowadząca do
gruntów rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Krynice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-610

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846630225

1.5.8.) Numer faksu: 846630225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrynice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://krynice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dzierążnia prowadząca do
gruntów rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b83d4e8-5387-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003608/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dzierążnia prowadząca do gruntów rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres zadania obejmuje:

1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
2. Roboty ziemne
3. Przepust w km 0+643
4. Podbudowa
5. Nawierzchnia
6. Zjazdy
7. Utwardzenie poboczy
8. Oznakowanie pionowe i urządzenie B.R.
9. Roboty wykończeniowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiary robót oraz STWiORB (załącznik nr 1 do
SWZ).
4. Przedmiary robót załączone do niniejszej SIWZ stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie stanowią zobowiązania stron
umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – mogą być niepełne.
5. Opisy pozycji przedmiarów nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót,
Wykonawca powinien odwołać się do specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, rysunków i
opisów
w projekcie, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
6. Zamawiający przewiduje ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia i zaleca się aby przed podpisaniem umowy
dołączyć kosztorys ofertowy wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 7.
7. Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu.
Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny, którego parametry techniczne nie będą gorsze niż wskazane
w dokumentacji przetargowej. Zastosowanie produktu równoważnego wymaga wcześniejszego uzgodnienia z projektantem
i inspektorem nadzoru inwestorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1276619,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1513934,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1276619,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222295093

7.3.3) Ulica: PEOWIAKÓW 7

7.3.4) Miejscowość: ZAMOŚĆ

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1276619,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.