Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja
w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 5
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 0846650505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zstz-tl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstz-tl.edu.pl/bip/strona-glowna-bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół techniczno-Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Ratajaw Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2024/2025”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fbfc368-0a96-4e4c-9630-9e9fffdac2fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065579/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej ZST-Z w Tomaszowie Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST-Z.26.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293313,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I -Pieczywo świeże1. Bułka parówka 250g szt. 200
2. Bułka razowa z ziarnami 50g szt. 2500
3. Bułka tarta 1kg szt. 150
4. Bułka zwykła 50g szt. 10000
5. Cebularz 100g szt. 400
6. Chleb razowy z ziarnami 500g szt. 100
7. Chleb zwykły -mieszany 500g szt. 5000
8. Drożdżówka 100g szt. 3500
9. Makowiec 500g szt. 20
10. Pączki z nadzieniem 80g szt. 150
11. Pierożki z kapustą 60g szt. 500
12. Pierożki z kaszą 60g szt. 500
13. Rogal słodki/ czekolada 100g Szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 35075,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Produkty mięsne, wędliny i drób1. Boczek wędzony parzony Kg. 80
2. Filet drobiowy surowy-świeży Kg. 250
3. Karkówka bez kości Kg. 150
4. Kiełbasa biała Kg. 50
5. Kiełbasa pieczona Kg. 100
6. Kiełbasa szynkowa Kg. 200
7. Kiełbasa wiejska Kg. 100
8. Kiełbasa wieprzowa typu krakowska Kg. 140
9. Kiełbasa zwyczajna Kg. 150
10. Kości schabowe –ok,. 15 % mięsa Kg. 200
11. Łopatka bez kości -świeża Kg. 1000
12. Mielonka wieprzowa Kg. 60
13. Parówki wieprzowe –ok. 92% mięsa Kg. 130
14. Pasztet pieczony Kg. 50
15. Pieczeń wieprzowa Kg. 50
16. Polędwica drobiowa Kg. 100
17. Polędwica wieprzowa -typu sopocka Kg. 100
18. Porcje rosołowe -korpusy całe ze skrzydełkami Kg. 100
19. Schab pieczony Kg. 50
20. Schab wieprzowy bez kości Kg. 300
21. Szynka –wieprzowa -tradycyjna Kg. 700
22. Szynka pieczona Kg. 100
23. Udka świeże Kg. 300
24. Udziec drobiowy Kg. 200
25. Wątroba wieprzowa Kg. 25
26 Wątróbka drobiowa Kg. 80
27 Żeberka wieprzowe mięsne-paski Kg. 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 100480,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III -Produkty mleczarskie1. Jogurt grecki 400g Szt. 80
2. Jogurt owocowy 150g Szt. 4000
3. Jogurt pitny 175g Szt. 800
4. Masło 82% 200g Kg. 400
5. Masło roślinne 500g Szt. 500
6. Maślanka owocowa 1L Szt. 200
7. Mleko 2% 1L Szt. 4000
8. Ser feta półtłusty 270g Szt. 80
9. Ser topiony -bloczek 140g Szt. 100
10. Ser topiony-plaster 130g Szt. 150
11. Ser żółty półtłusty kg 700
12. Serek wanilia homogenizowany 135g szt 2000
13. Serek wiejski 150g Szt. 900
14. Śmietana 18% 1L Szt. 500
15. Twaróg półtłusty Kg. 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 70304,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV -Różne artykuły spożywcze1. Ananasy w puszce 560g szt 15
2. Bazylia suszona 20g szt 40
3. Brzoskwinia w puszce 820g szt 15
4. Budyń śmietankowy/waniliowy 20g szt 100
5. Chrzan tarty-50% chrzanu 160g szt 60
6. Cukier biały 1kg kg 500
7. Cukier puder 500g szt 30
8. Cukier waniliowy 20g szt 60
9. Cynamon 20g szt 20
10. Czekolada mleczna 100g szt 300
11. Dżem brzoskwiniowy 280g szt 200
12. Dżem porzeczkowy 280g szt 200
13. Dżem truskawkowy 280g szt 200
14. Dżem wiśniowy 280g szt 200
15. Groszek konserwowy 400g szt 60
16. Herbata granulowana 100g szt 100
17. Herbata owocowa -ekspresowa 50g opak 40
18. Kakao ciemne 10-12% tłuszczu kakaowego 100g szt. 40
19. Kasza gryczana 1kg kg 100
20. Kasza jęczmienna 1kg kg 100
21. Kasza manna 500g szt 10
22. Kawa zbożowa -Inka 150g szt 30
23. Ketchup łagodny pomidory-62% 500g szt 100
24. Kisiel cytrynowy/truskawkowy 20g szt 100
25. Koncentrat pomidorowy 30% 200g szt 200
26. Koperek suszony 20g szt 40
27. Kucharek -przyprawa 5kg kg 6
28. Kukurydza konserwowa 400g szt 100
29. Kurkuma 20g szt 10
30. Kwasek cytrynowy 20g szt 40
31. Liść laurowy 15g szt 10
32. Maggi-przyprawa w płynie 1L szt 24
33. Majeranek 20g szt 60
34. Majonez dekoracyjny 700g szt 60
35. Makaron kokardy 1kg kg 80
36. Makaron łazanka 500g szt 80
37. Makaron muszelki - małe 500g szt 20
38. Makaron nitki rosołowe 250g szt 100
39. Makaron ryż 500g szt 20
40. Makaron spaghetti 400g szt 150
41. Makaron świderki 1kg kg 200
42. Mąka pszenna typ 550 1kg kg 250
43. Mąka ziemniaczana 1kg kg 25
44. Musztarda 180g szt 60
45. Natka suszona 20g szt 20
46. Ocet jabłkowy 500ml szt 12
47. Ogórek konserwowy 900ml szt 60
48. Olej rzepakowy 1L szt 300
49. Oregano 20g szt 40
50. Papryka słodka 20g szt 150
51. Passata pomidorowa 700ml szt 30
52. Pasztet drobiowy 135g szt 200
53. Pieprz naturalny 20g szt 150
54. Pieprz ziołowy 20g szt 40
55. Płatki kukurydziane 500g szt 100
56. Płatki ryżowe 500g szt 10
57. Przyprawa do drobiu 1kg szt 4
58. Przyprawa do mięs 1kg szt 4
59. Przyprawa do ryb i owoców morza 900g szt 4
60. Przyprawa do ziemniaków 1kg szt 2
61. Rozmaryn 20g szt 20
62. Ryż biały 1kg kg 100
63. Ryż brązowy 500g szt 40
64. Seler konserwowy 370g szt 24
65. Sos ogrodowy 700g szt 8
66. Sos sojowy 125 ml szt 12
67. Sól jodowana 1kg kg 40
68. Sól magnezowo-potasowa 350g szt 200
69. Ziele angielskie 15g szt 20
70. Zioła prowansalskie 20g szt 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 21836,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Ryby, konserwy rybne i warzywa mrożone1. Brokuł mrożony 2,50 kg. Opak. 100
2. Brukselka 2,50 kg. Opak. 5
3. Fasolka szparagowa mrożona 2,50 kg. Opak. 100
4. Filet śledziowy bez skóry w zalewie solonej 1kg. Kg. 40
5. Filet z ryby morszczuk bez skóry 1 kg. Kg. 200
6. Kalafior mrożony 2,50 kg. Opak. 100
7. Makrela wędzona 1kg. Kg. 16
8. Marchewka mini 2,50 kg. Opak. 24
9. Paprykarz szczeciński 300g Szt. 120
10. Szpinak mrożony 2,50 kg. Opak. 40
11. Szprot w oleju 170g Szt. 300
12. Szprot w sosie pomidorowym 170g Szt. 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 15530,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Owoce i warzywa świeże, jaja1. Banan Kg. 500
2. Botwina pęczek 20
3. Brzoskwinia Kg. 250
4. Burak czerwony Kg. 200
5. Cebula biała Kg. 300
6. Cebula czerwona Kg. 50
7. Cytryna Kg. 50
8. Czosnek Kg. 20
9. Fasola biała Kg. 50
10. Groch żółty łupany Kg. 50
11. Gruszka Kg. 300
12. Jabłka Kg. 1800
13. Jajka Szt. 7000
14. Kapusta biała Kg. 200
15. Kapusta kiszona Kg. 180
16. Kapusta młoda Szt. 40
17. Kapusta pekińska Kg. 200
18. Kiwi Kg. 250
19. Koper świeży pęczek 600
20. Mandarynka Kg. 500
21. Marchewka Kg. 450
22. Natka pietruszki pęczek 600
23. Nektarynka Kg. 250
24. Ogórek kiszony Kg. 180
25. Ogórek świeży Kg. 200
26. Papryka czerwona/żółta Kg. 150
27. Pieczarka Kg. 100
28. Pietruszka korzeń Kg. 50
29. Pomarańcza Kg. 600
30. Pomidor Kg. 250
31. Por Kg. 50
32. Rzodkiewka pęczek 100
33. Sałata lodowa Szt. 100
34. Sałata masłowa Szt. 100
35. Seler korzeń Kg. 40
36. Szczypiorek Szt. 150
37. Śliwka Kg. 250
38. Truskawka Kg. 50
39. Ziemniaki młode Kg. 200
40. Ziemniaki stare Kg. 5000
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 51682,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35075,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35075,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHP Oliwia S.C. A.J. Łopusiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211789839
7.3.3) Ulica: Lubelska 49
7.3.4) Miejscowość: Tarnawatka
7.3.5) Kod pocztowy: 22-604
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35075,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100480,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100480,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAR Hurtownia Wędlin S.c. T. Duszejko L. Korol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922297976
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100480,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63272,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70304,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70304,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: Ul. Ludowa 122, Ul. Kopernika 74
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie, Hurtownia-Magazyn w Tomaszowie Lubelskim
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70304,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21836,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23702,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21836,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-dystrybucja sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: 0
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna, Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21836,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15530,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16784,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15530,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU DELFIN sp j. Michniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211004040
7.3.3) Ulica: Rolnicza 18
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DELFIN" SPÓŁKA JAWNA MICHNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15530,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51682,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67924,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51682,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHWolarex Zbigniew Wolanin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221003622
7.3.3) Ulica: Brzozowa 19a/47
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DZIAŁY SPECJALNE ZBIGNIEW WOLANIN
jakie przetargi wygrała firma
DZIAŁY SPECJALNE ZBIGNIEW WOLANIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51682,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.