eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńBudowa i przebudowa parkingów na terenie Gminy Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa parkingów na terenie Gminy Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa parkingów na terenie Gminy Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f16c67-cf75-4381-bf53-ee7b1822d7b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa parkingu w m. Wyszyny

1.1.12 Przebudowa parkingu wewnętrznego przy DDPS w Budzyniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1f16c67-cf75-4381-bf53-ee7b1822d7b5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelki informacje znajdują się w rozdziale I i II SWZ oraz na
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelki informacje znajdują się w
rozdziale I i II SWZ oraz na https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII oraz XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII oraz XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla części Nr 1
Budowa parkingu w m. Wyszyny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na budowie parkingu w miejscowości Wyszyny na terenie działki o numerze ewidencyjnym 166/20 obręb ewidencyjny Wyszyny, wykorzystywanego do postoju samochodów osobowych i innych pojazdów o ciężarze do 2,5t.
Ogólny zakres prac obejmuje:
- wybudowanie parkingu o nawierzchni z betonowych prefabrykatów
- budowę chodników jako dojść do miejsc postojowych
- oznakowanie i urządzenia BRD zgodnie z projektem organizacji ruchu

Zestawienie powierzchni
- jezdnia manewrowa 793,82 m2,
- miejsca postojowe 941,50 m2,
- chodnik 10,00 m2,
- zjazdy 71,57 m2,
- zieleń 483,80 m

Charakterystyczne parametry
Dane wyjściowe:
- kategoria ruchu KR1
- wymiary stanowiska dla pojazdów osobowych: 5,00 x 2,50 m,
- wymiary stan. dla pojazdów osób niepełnosprawnych: 5,00 x 3,60 m,
- spadek poprzeczny i podłużny ≤ 2,5%,
- szerokość jezdni manewrowej – 5,00 m.
- pobocza wokół parkingu o szerokości 1,00 - 3,40 m o nawierzchni gruntowej z humusowaniem i obsianiem trawą.

Konstrukcje nawierzchni:
parking
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych
C90/3,
· 3 cm – podsypka piaskowa,
· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, wibroprasowana I gat., kl. I lub betonowa płyta ażurowa,
jezdnia manewrowa
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych
C90/3,
· 3 cm – podsypka piaskowa,
· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, wibroprasowana I gat., kl. I,
parking z kostki rozbiorkowej
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,
· 5 cm – podsypka piaskowa,
· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”,
zjazd
· 20 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,
· 3 cm – podsypka piaskowa,
· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, rozbiórkowa,
chodnik
· 10 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych
C90/3,
· 3 cm – podsypka piaskowa,
· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa typu „behaton”, rozbiórkowa,

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt budowlany (branża drogowa,)
- projekt stałej organizacji ruchu,
- projekt techniczny (branża drogowa)
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
- przedmiar robót (kosztorys ofertowy),
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót dla części Nr 2
Przebudowa parkingu wewnętrznego przy DDPS w Budzyniu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy parkingu wewnętrznego przy Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Budzyniu na części działki o numerze ewidencyjnym 741/1, obręb Budzyń. Ogólny zakres robót polegać będzie na umocnieniu obecnej nawierzchni gruntowej parkingu prefabrykowaną kostką betonową.

Ogólny zakres robót i przekrój konstrukcyjny na parkingu
Projektuje się wykonanie 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 6 miejsc postojowych zwykłych o szerokości od 2,5 do 2,75 m i 1 miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej o szerokości 3,6 m. Dwa stanowiska postojowe będą o długości 5,5 m z możliwością równoległego parkowania oraz pięć stanowisk postojowych z możliwością prostopadłego parkowania. Nie projektuje się zmian w przebiegu parkingu w jego w planie i przekroju podłużnym.
Zaprojektowano n/w przekrój konstrukcyjny nawierzchni parkingu:
- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,
-podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grub. 3 cm,
- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grub. 8 cm, fazowanej, typ „Behaton” o zabarwieniu grafitowym, klasa I, gat. I.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo w kierunku do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej.
Niweletę parkingu pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległego chodnika.
Nawierzchnię miejsca postojowego na parkingu dla osoby niepełnosprawnej wykonać z kostki betonowej o grub. 8 cm, bezfazowej, typ „Behaton” o zabarwieniu szarym, gdzie następnie całe to stanowisko musi zostać zabarwione tłem w kolorze niebieskim wykonane farbą chemoutwardzalną.
Powierzchnia parkingu dla stanowisk zwykłych wynosi 106,7 m2.
Powierzchnia parkingu dla stanowiska osoby niepełnosprawnej wynosi 19,1 m2.
Spoiny uzupełnić odsianym piaskiem poprzez jego wmulenie między kostki wodą.
Całość parkingu po jego obwodzie, będzie obramowana betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30 cm, wystającym 10 cm, ułożonym na ławie betonowej.
Nawierzchnia parkingu od strony drogi manewrowej będzie nawiązaniem do nawierzchni tej drogi (bez oporników).
Spadek poprzeczny i podłużny parkingu – od 0,5 do 2 %.

Przekrój konstrukcyjny na drodze manewrowej
Projektuje się wykonanie umocnienia drogi manewrowej o szerokości od 2,2 do 5,5 m.
Przebieg drogi manewrowej w planie oraz w przekroju podłużnym nie ulegnie zmianie.
Zaprojektowano n/w przekrój konstrukcyjny nawierzchni drogi manewrowej:
- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,
- podsypka piaskowa o grub. 3 cm,
- warstwa ścieralna z kostki betonowej ekologicznej o grub. 8 cm, kształtem nawiązująca do kostki typ „Behaton” o zabarwieniu szarym, klasa I, gat. I.
Nawierzchnia drogi manewrowej musi łączyć zalety kostki typu „Behaton” z ideą proekologiczną. Kostka ta musi mieć „wybrania” (puste przestrzenie) przez które wody opadowe będą przenikać do gruntu.
Powierzchnia drogi manewrowej do ułożenia wynosi 296,0 m2.
W cenie ułożenia kostki uwzględnić należy wypełnienie pustych przestrzeni piaskiem poprzez jego wmulenie między kostki wodą.
Całość drogi manewrowej po jej obwodzie, będzie obramowana betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30 cm, wystającym 10 cm, ułożonym na ławie betonowej lub betonowym obrzeżem wysokim 8*30 cm, całkowicie wtopionym, ułożonym na ławie betonowej.
Nawierzchnia drogi manewrowej od strony parkingu będzie nawiązaniem do nawierzchni tego parkingu (bez oporników).
Spadek poprzeczny i podłużny drogi manewrowej – od 0,5 do 2 %.

Przekroje konstrukcyjne na chodniku
W celu kolorystycznego wyodrębnienia dojścia do przyległego śmietnika i do budynku GOPS, zaprojektowano wykonanie umocnienia chodników w sposób, który pozwoli również poprowadzić na nich ruch samochodowy.
Konstrukcja chodników przedstawia się następująco:
- warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
- podbudowa zasadnicza o grub. 20 cm – mieszanka kruszyw niezwiązanych C50/30,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, o grub. 3 cm,
- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grub. 8 cm, fazowanej, typ „Behaton” o zabarwieniu czerwonym, klasa I, gat. I.
Spoiny uzupełnić odsianym piaskiem poprzez jego wmulenie między kostkami wodą.
Obmiar powierzchni chodników do wykonania wynosi - 80,0 m2.
Połączenie nawierzchni chodników musi być nawiązane do niwelety zaprojektowanej drogi manewrowej lub parkingu (połączenie bez obrzeża).
Spadek poprzeczny i podłużny chodników – od 0,5 do 2 %.

Ława betonowa, krawężniki, oporniki
W ramach opracowania niniejszego projektu przewiduje się wykonanie następujących ław z betonu klasy C16/20:
- ława betonowa zwykła dla krawężników częściowo zatopionych na zjazdach do posesji i parking w ilości 0,05 m3/mb,
- ława betonowa z oporem dla krawężników pozostałych w ilości od 0,06 do 07 mm3/mb w zależności od usytuowania krawężnika względem nawierzchni,
- ława betonowa z oporem dla obrzeża wysokiego całkowicie zatopionego ustawionego po zewnętrznej stronie drogi manewrowej w ilości 0,05 m3/mb,
Krawężniki uliczne z betonu wibroprasowanego o wymiarach 15 x 30 cm, ułożone jako wystające po zewnętrznym obrysie parkingu lub drogi manewrowej.
Krawężniki te muszą być ułożony na ławie betonowej jw.
Krawężniki muszą wystawać max 10 nad krawędź nawierzchni parkingu.
Obmiar krawężników zwykłych do ułożenia wynosi 66,7 mb.
Obrzeże betonowe wysokie z betonu wibroprasowanego o wymiarach 8 x 30 cm, całkowicie wtopione, ułożone będzie na ławie betonowej jw. po zewnętrznej stronie drogi manewrowej.
Obmiar obrzeży do ułożenia wynosi 48,0 mb.

Zieleń
Po wykonaniu robót należy wykonać pielęgnację przyległych zieleńców wraz z miejscową ich odbudową i plantowaniem oraz z humusowaniem i obsianiem trawą w miejscach ich zniszczenia. Odbudowa zieleńców powinna uwzględnić ich powiązanie wysokościowe do elementów sąsiadujących (krawężników i obrzeży). Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą. Minimalna grubość humusowania - 5 cm.
Obmiar powierzchni zieleńców do wykonania wynosi 116,5 m2.

Oznakowanie poziome i pionowe
Poszczególne miejsca postojowe na parkingu, w celu kolorystycznego ich wyodrębnienia, należy oznaczyć pojedynczym rzędem kostek w kolorze szarym, które będą zastępować znak poziomy P-18.Tło nawierzchni miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej należy wykonać w kolorze niebieskim poprzez naniesienie na nim oznakowania grubowarstwowego. Na tym tle należy odpowiednio umieścić znak poziomy P-24.
Łączna powierzchnia oznakowania poziomego do oznakowania wynosi 19,9 m2.
Dodatkowo miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej, należy dodatkowo oznakować jednym kmp. znaków pionowych D-18a z tabliczką T-29.
Oznakowanie poziome umieszczone na nawierzchni może być wykonanie z:
- materiałów chemoutwardzalnych do znakowania cienkowarstwowych tj farby nakładanych warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm,
- materiałów do znakowania grubowarstwowego tj. materiałów nakładanych warstwą grubości od 0,9 mm do 5 mm, należą do nich chemoutwardzalne masy stosowane na zimno oraz masy termoplastyczne,
Zastosowane znaki pionowe muszą mieć lico wykonane z folii odblaskowej min. I generacji lub wyższej. Znaki umieścić w odległości 0,5 m od krawędzi parkingu, na wysokości 2,2 metra do dolnej krawędzi znaku. Tarcze znaków wykonane muszą być z blachy ocynkowanej grubości min. 1,5 mm, z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, z profilami usztywniająco – mocującymi.
Wielkość znaków - grupa znaków średnie (S).
Stosowane słupki do znaków wykonać z rur stalowych o Ø od 60 mm do 70 mm.
Znaki na tych słupkach montowane muszą być w sposób zapewniających ich stabilność.
Stosowane znaki pionowe powinny być dobrze widoczne zarówno w dzień jak i w nocy.

Roboty rozbiórkowe
Podczas remontu parkingu przewiduje się rozbiórkę n/w elementów:
- istniejących betonowych krawężników ulicznych po obwiedni rosnących drzew w ilości 27,0 mb,
- umocnienia wykonanego płytą betonową o grub. 25,0 cm, na wjeździe z ul. Kościelnej o powierzchni 11,0 m2, celem ułożenia w tym miejscu nowej nawierzchni chodnika.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt techniczny zgłoszenia robót budowlanych (branża drogowa,)
- przedmiar robót (kosztorys ofertowy),
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową
w wysokości co najmniej:
a) na część nr 1: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
b) na część nr 2: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
UWAGA: WYKONAWCA SŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIJE 200.000 ZŁ (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
3) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie : tj.:
a) Doświadczenia:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie parkingu lub nawierzchni drogi o nawierzchni Z KOSTKI BETONOWEJ, o wartości robót minimum 150. 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/00), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.

b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
-Kierownik budowy- (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia (wg załącznika Nr 5).
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wymaga się kierownika budowy dla każdej części przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm).
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm)
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XIX SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.