eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoUsuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683-27-07

1.5.8.) Numer faksu: 44 685-13-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gmina-radomsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4daef3de-6973-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334810/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych na sieciach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448216/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.272.48.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie awarii powstałych od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko.

2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenu robót,
2) zakup, transport i wbudowanie materiałów oraz utylizację odpadów powstałych przy realizacji niniejszego zamówienia,
3) wymianę pękniętych rur, zakładanie opasek, wymianę hydrantów, zasuw i td.,
4) przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, a w wyjątkowych sytuacjach odtworzenie ciągów pieszych i jezdni,
5) dokonywanie odcięcia dopływu wody do posesji na polecenie Zamawiającego,
6) wymiana elementów/materiałów o słabym stanie technicznym po uzgodnieniu
z Zamawiającym lub na żądanie Zamawiającego,
7) sporządzanie dokumentacji odbiorowej,
8) przy uwzględnieniu innych zaleceń Zamawiającego,
9) oraz realizacji innych obowiązków wynikających z §4 ust. 2 umowy,
10) czas przystąpienia do usunięcia awarii w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku wystąpienia awarii grożących znacznymi szkodami w mieniu lub stwarzającymi inne poważne zagrożenie, bez zbędnej zwłoki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD INVESTMENTS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364312275

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część usług polegających na odśnieżaniu i posypywaniu dróg


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-05 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

roboczogodzina - 32 zł netto, koszty ogólne - 60%, koszty zakupu 10% i zysk 20%, usunięcie awarii w ciągu 6 godz. Udzielona gwarancja 24 miesiące.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.