Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376617/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436781519
1.5.8.) Numer faksu: 436781519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337db8f9-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337db8f9-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042302/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376617
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149323,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji pn.: „Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew” jest wykonanie robót konserwacyjno – renowacyjnych zbiornika retencyjnego w Luboli. Realizacja zadania ma na celu zapobieganie skutkom suszy, poprzez renowację zbiornika wodnego w Luboli. Dzięki przeprowadzonym pracom renowacyjnym poprawi się gromadzenie wody w okresie nasilonych opadów, roztopów i stworzenie rezerwuaru wody na czas suszy, a także zmniejszy się ryzyko powodziowe i podtopienia lokalne.
W ramach przedmiotu zamówienia planuje się przeprowadzanie następujących prac:
- przeprowadzenie prac konserwacyjnych zbiornika (odmulenie średnią warstwą 40 cm);
- wykonanie prac remontowych skarpy i spływu wód opadowych (wyczyszczenie, wyplantowanie, wyremontowanie);
- przeprowadzenie prac konserwacyjnych w zakresie wykonania odbudowy w postaci odmulenia dna stawu o powierzchni 730 m2, średnią warstwą 40 cm;
- formowanie, plantowanie i obsianie mieszanką traw istniejącego objętego konserwacją zbiornika retencyjnego w Luboli;
- wykonanie naprawy przyczółków przepustów drogowych (od strony stawu);
- wykonanie innych prac wskazanych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
Renowacja będzie polegała między innymi na:
a) wykonaniu robót przygotowawczych;
b) wykonaniu robót ziemnych;
c) wykonaniu ogrodzenia zbiornika, remoncie przepustów, plantowaniu i obsiewie skarp zbiornika, renowacji (naprawie) koryt betonowych w celu spływów wody deszczowej do zbiornika;
d) wykonaniu prac wykończeniowych w tym inwentaryzacja powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45000000-7 - Roboty budowlane
45247270-3 - Budowa zbiorników
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194333,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152397,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7252111783
7.3.3) Ulica: Targowa 35
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-043
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152397,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty złożone przez:
1. OL DREW Aleksandra Skrzypczyńska
Cena oferty: 194 333,64 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.
2. ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
Cena oferty: 132 955,13 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.
3. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.
Cena oferty: 187 206,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji : do 2 m-cy.
4. TRANS STUD Paweł Studziński
Cena oferty: 159 900,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.
Po przeprowadzeniu badania ofert ustalono, że wobec firmy ATJ Budownictwo Sp. z o.o. zachodzi przesłanka odrzucenia wskazana w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: Wykonawca ATJ Budownictwo Sp. z o.o. złożył ofertę w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający w SWZ w rozdziale V – przedmiot zamówienia (str. 6 SWZ), przewidział następujący obowiązek: „Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną w obrębie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza 3 terminy, w którym możliwe będzie wykonanie wizji lokalnej, tj.: 24.06.2024 r.; 27.06.2024 r.; 01.07.2024 r. Wykonawca, który w jednym z ww. terminów będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na godz. 10:00, skąd wraz z pracownikiem Zamawiającego uda się na miejsce wizji. Skutecznie wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji sporządzony zostanie protokół, który następnie zostanie podpisany przez uczestniczącego w wizji Wykonawcę i pracownika Zamawiającego. Brak przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP”. Wykonawca nie stawił się na żadnym z trzech, wskazanych przez Zamawiającego, terminów przeprowadzenia wizji. Zamawiający stwierdził zatem, iż wobec ww. Wykonawcy zachodzi przesłanka odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
Reasumując po przeprowadzeniu badania i oceny ofert Zamawiający ustalił, iż wobec Wykonawcy ATJ Budownictwo Sp. z o.o. ul. Obornicka 17 lok. 5; 62 – 002 Suchy Las zachodzą przesłanki odrzucenia, o których mowa w art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp, a następnie dokonał kwalifikacji pozostałych Wykonawców do udziału w dalszej procedurze, tj. kwalifikacji do etapu negocjacji i przekazał zaproszenia do wzięcia w nich udziału.
Przedmiotem negocjacji była cena ofert.
W wyniku przeprowadzonych negocjacji do upływu terminu składania ofert dodatkowych prawidłowo złożone zostały 2 oferty:
1. OL DREW Aleksandra Skrzypczyńska
ul. Porębska 30, 98-220 Zduńska Wola Cena oferty dodatkowej: 154 900,00 PLN (brutto)
2. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o. ul. Targowa 35, 90 – 043 Łódź
Cena oferty dodatkowej: 152 397,00 PLN (brutto)
Zamawiający jednocześnie informuje, iż do upływu terminu składania ofert dodatkowych złożona została również oferta TRANS STUD Paweł Studziński
Czamanin Kolonia 5, 87 – 875 Topólka
Cena oferty: 154 500,00 PLN (brutto).
Ww. Wykonawca złożył jednak ofertę dodatkową w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SWZ, tj. za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, jednakże jako zwykłą wiadomość, a nie poprzez panel składania ofert lub wniosków, w konsekwencji czego nie była ona zaszyfrowana.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.