eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PęczniewRenowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436781519

1.5.8.) Numer faksu: 436781519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337db8f9-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337db8f9-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042302/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149323,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji pn.: „Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew” jest wykonanie robót konserwacyjno – renowacyjnych zbiornika retencyjnego w Luboli. Realizacja zadania ma na celu zapobieganie skutkom suszy, poprzez renowację zbiornika wodnego w Luboli. Dzięki przeprowadzonym pracom renowacyjnym poprawi się gromadzenie wody w okresie nasilonych opadów, roztopów i stworzenie rezerwuaru wody na czas suszy, a także zmniejszy się ryzyko powodziowe i podtopienia lokalne.

W ramach przedmiotu zamówienia planuje się przeprowadzanie następujących prac:
- przeprowadzenie prac konserwacyjnych zbiornika (odmulenie średnią warstwą 40 cm);
- wykonanie prac remontowych skarpy i spływu wód opadowych (wyczyszczenie, wyplantowanie, wyremontowanie);
- przeprowadzenie prac konserwacyjnych w zakresie wykonania odbudowy w postaci odmulenia dna stawu o powierzchni 730 m2, średnią warstwą 40 cm;
- formowanie, plantowanie i obsianie mieszanką traw istniejącego objętego konserwacją zbiornika retencyjnego w Luboli;
- wykonanie naprawy przyczółków przepustów drogowych (od strony stawu);
- wykonanie innych prac wskazanych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.

Renowacja będzie polegała między innymi na:
a) wykonaniu robót przygotowawczych;
b) wykonaniu robót ziemnych;
c) wykonaniu ogrodzenia zbiornika, remoncie przepustów, plantowaniu i obsiewie skarp zbiornika, renowacji (naprawie) koryt betonowych w celu spływów wody deszczowej do zbiornika;
d) wykonaniu prac wykończeniowych w tym inwentaryzacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45000000-7 - Roboty budowlane

45247270-3 - Budowa zbiorników

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów

77315000-1 - Usługi w zakresie siewu

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194333,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152397,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7252111783

7.3.3) Ulica: Targowa 35

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-043

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152397,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn.: „Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew”, w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi na podstawie art. 275 pkt. 2 Pzp.

Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty złożone przez:

1. OL DREW Aleksandra Skrzypczyńska
Cena oferty: 194 333,64 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.

2. ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
Cena oferty: 132 955,13 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.

3. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o.
Cena oferty: 187 206,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji : do 2 m-cy.

4. TRANS STUD Paweł Studziński
Cena oferty: 159 900,00 PLN (brutto)
Okres gwarancji: 84 miesiące.
Termin realizacji: do 2 m-cy.

Po przeprowadzeniu badania ofert ustalono, że wobec firmy ATJ Budownictwo Sp. z o.o. zachodzi przesłanka odrzucenia wskazana w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: Wykonawca ATJ Budownictwo Sp. z o.o. złożył ofertę w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający w SWZ w rozdziale V – przedmiot zamówienia (str. 6 SWZ), przewidział następujący obowiązek: „Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną w obrębie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza 3 terminy, w którym możliwe będzie wykonanie wizji lokalnej, tj.: 24.06.2024 r.; 27.06.2024 r.; 01.07.2024 r. Wykonawca, który w jednym z ww. terminów będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na godz. 10:00, skąd wraz z pracownikiem Zamawiającego uda się na miejsce wizji. Skutecznie wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji sporządzony zostanie protokół, który następnie zostanie podpisany przez uczestniczącego w wizji Wykonawcę i pracownika Zamawiającego. Brak przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP”. Wykonawca nie stawił się na żadnym z trzech, wskazanych przez Zamawiającego, terminów przeprowadzenia wizji. Zamawiający stwierdził zatem, iż wobec ww. Wykonawcy zachodzi przesłanka odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

Reasumując po przeprowadzeniu badania i oceny ofert Zamawiający ustalił, iż wobec Wykonawcy ATJ Budownictwo Sp. z o.o. ul. Obornicka 17 lok. 5; 62 – 002 Suchy Las zachodzą przesłanki odrzucenia, o których mowa w art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp, a następnie dokonał kwalifikacji pozostałych Wykonawców do udziału w dalszej procedurze, tj. kwalifikacji do etapu negocjacji i przekazał zaproszenia do wzięcia w nich udziału.

Przedmiotem negocjacji była cena ofert.

W wyniku przeprowadzonych negocjacji do upływu terminu składania ofert dodatkowych prawidłowo złożone zostały 2 oferty:
1. OL DREW Aleksandra Skrzypczyńska
ul. Porębska 30, 98-220 Zduńska Wola Cena oferty dodatkowej: 154 900,00 PLN (brutto)

2. RAWO Infrastruktura Sp. z o.o. ul. Targowa 35, 90 – 043 Łódź
Cena oferty dodatkowej: 152 397,00 PLN (brutto)

Zamawiający jednocześnie informuje, iż do upływu terminu składania ofert dodatkowych złożona została również oferta TRANS STUD Paweł Studziński
Czamanin Kolonia 5, 87 – 875 Topólka
Cena oferty: 154 500,00 PLN (brutto).

Ww. Wykonawca złożył jednak ofertę dodatkową w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SWZ, tj. za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, jednakże jako zwykłą wiadomość, a nie poprzez panel składania ofert lub wniosków, w konsekwencji czego nie była ona zaszyfrowana.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.