Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu koszy do segregacji odpadów dla zadania Budżetu Obywatelskiego pn.: „Sortujmy na polu!”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu koszy do segregacji odpadów dla zadania Budżetu Obywatelskiego pn.: „Sortujmy na polu!”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bdd2701-510e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż koszy do segregacji śmieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404423/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.75.22.JC1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153918,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dostawy i montażu koszy do segregacji odpadów dla zadania Budżetu Obywatelskiego pn.: „Sortujmy na polu!”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.75.22.JC1.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: „Sortujmy na polu!” polegająca na sprzedaży, dostawie
i montażu koszy do segregacji odpadów, dla Zarządu Zieleni Miejskiej
w Krakowie.
1.3 Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, dostawę i montaż łącznie 24 szt. koszy do segregacji odpadów w dwóch wariantach opisanych poniżej (Wariant I oraz Wariant II) w lokalizacjach wskazanych w Załączniku nr 8 do SWZ.
1.3.1.1 Lokalizacja montażu koszy Wariant I na działkach:
1.3.1.2 dz. nr 490/5 obręb S-22 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 1, dz. nr. 289/6 obręb S-17 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 2, dz. nr 461 obręb S-16 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 6, dz. nr 462, 464 obręb S-16 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 7, dz. nr 194/2 obręb S-16 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 8,
1.3.1.3 dz. nr 348/22 obręb P-68 jedn. ewid. Podgórze na podstawie załącznika graficznego nr 3,14,
1.3.1.4 dz. nr 1/263 obręb NH-52 jedn. ewid. Nowa Huta na podstawie załącznika graficznego nr 4, 9, 10, 11, 12, dz. nr. 118/47 obręb NH-7 jedn. ewid. Nowa Huta na podstawie załącznika graficznego nr 5.
1.3.1.5 Lokalizacja montażu koszy Wariant II na działkach:
1.3.1.6 nr 490/5 obręb S-22 jedn. ewid. Śródmieście na podstawie załącznika graficznego nr 13.
1.3.1.7 Wariant I: 23 szt., pojemność wsadu 100 l, 4 komory/pojemniki do segregacji, wsyp od góry, materiał kosza: stal ocynkowana i malowana, kolor: grafit ( RAL 7021), górne elementy kosza oraz napisy - wg kolorystyki przyjętego systemu do segregacji odpadów (wg standardów wspólnego systemu określonych przez Ministerstwo Środowiska), brak popielnicy, opróżnianie kosza od przodu, brak zadaszenia, brak nóżek, napisy kolorowe (kolor napisów zgodnie z kolorem wsadu) napisy umieszczone z góry do dołu. Załącznik graficzny nr 15,
1.3.1.8 Wariant II: 1 szt., pojemność wsadu 100 l, 5 komór/pojemników do segregacji, wsyp od góry, materiał kosza: stal ocynkowana i malowana, kolor: grafit ( RAL 7021), górne elementy kosza oraz napisy - wg kolorystyki przyjętego systemu do segregacji odpadów (wg standardów wspólnego systemu określonych przez Ministerstwo Środowiska), brak popielnicy, opróżnianie kosza od przodu, brak zadaszenia, brak nóżek, napisy kolorowe (kolor napisów zgodnie z kolorem wsadu) napisy umieszczone z góry do dołu. Załącznik graficzny nr 16.
1.4 Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia.
1.5 Prace należy realizować zgodnie z załącznikami graficznymi oraz w oparciu o przykładowe karty katalogowe.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, czyli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203940,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203940,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203940,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453
7.3.3) Ulica: ul. Isep 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203940,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-07INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Smyków oraz z PSZOK w Miedzierzy"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Św. usług kom. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów kom. z nierucho. niezam. oraz najem konte. i pojemn. z terenów OSiR w Inow.1.01. 2025-31 .12.2025
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Moskorzew"
- Budowa integracyjnego placu zabaw w Miłomłynie - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.