eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiecOchrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu



Og³oszenie z dnia 2022-12-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szyd³owcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzyczych w Szyd³owcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142697100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: K±pielowa 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeuminstrumentow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://muzeuminstrumentow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szyd³owcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57ff9d56-7487-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00475770

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00417717/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mlimszydlowiec.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mlimszydlowiec.bip.net.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje siê w dokumentach postêpowania (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO znajduje siê w dokumentach postêpowania (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.2.2022.M¦

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie g³ównej Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu wraz z przyleg³ym terenem (ul. K±pielowa 8) oraz obs³ugê systemu monitoringu wizyjnego w obiektach. Ochrona, ma byæ wykonywana we wszystkie dni miesi±ca, tak¿e w niedziele i ¶wiêta, w systemie ca³odobowym (tj. 24 godziny na dobê) przez jednego pracownika ochrony, wspomaganego patrolem interwencyjnym Wykonawcy;
2) Wykonywanie us³ugi monitorowania drog± radiow± sygna³ów z lokalnego systemu sygnalizacji w³amania i napadu znajduj±cego siê w czê¶ci (u¿ytkowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych) zabytkowego Zamku w Szyd³owcu (ul. Sowiñskiego 2);
3) Ochrona imprez organizowanych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szyd³owcu. Us³uga bêdzie polegaæ na ochronie fizycznej imprez kulturalnych organizowanych przez Muzeum. Ilo¶æ pracowników Wykonawcy niezbêdnych do zapewnienia ochrony mo¿e siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od skali imprezy (min 1, max 3 pracowników). Muzeum planuje w 2023 r. 2 (dwie) imprezy, które bêd± wymagaæ dodatkowej ochrony, jednak¿e, ich dok³adna ilo¶æ i rozmiar nie s± na dzieñ dzisiejszy znane. Ilo¶æ imprez wymagaj±cych dodatkowej ochrony waha siê od 2 do 5 w ci±gu roku.
4) Ochrona fizyczna osób i mienia w salach ekspozycyjnych Zamawiaj±cego, znajduj±cych siê w zabytkowym Zamku w Szyd³owcu (ul. Sowiñskiego 2), w okresach wzmo¿onego ruchu turystycznego przez 3 dni w tygodniu (tj. pi±tek, sobota, niedziela) przez 1 osobê w godzinach otwarcia Muzeum (7 godzin dziennie). Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ ochrona bêdzie wymagana w miesi±cach maj- wrzesieñ. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ rezygnacji z tej czê¶ci zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu tych samych us³ug przez kolejne 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ wznowionego zamówienia przy obliczaniu szacunkowej warto¶ci zamówienia. Wznowienie nie wymaga zmiany umowy i zale¿y od decyzji zamawiaj±cego polegaj±cej na przed³u¿eniu us³ugi na kolejny okres zgodnie z zapisami wzoru umowy – Za³±cznika nr 6 do SWZ

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Komisja dokona oceny ofert, dotycz±cych ka¿dej czê¶ci zamówienia na podstawie poni¿szych kryteriów:
1) Kryterium „Cena za jeden miesi±c wykonywania us³ugi ” (C1) – 56 %
2) Kryterium „Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych”(C2) - 2%,
3) Kryterium „Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia sal ekspozycyjnych (C3) - 2 %,
4) Kryterium „Do¶wiadczenie personelu” (D)– 25 %
5) Kryterium „Dodatkowe kwalifikacje personelu” (K) – 15 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 56

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia sal ekspozycyjnych

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem aktualnej koncesji na ochronê osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem aktualnej polisy ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 500 000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
3. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia (w ramach odrêbnych umów, zakoñczonych lub bêd±cych w trakcie realizacji), polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i/lub mienia, w których:
a) us³ugi ¶wiadczone by³y nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesiêcy ka¿da,
b) warto¶æ zamówienia (umowy) z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia wynosi minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
W przypadku gdy w wykazie zamówieñ przedstawionym przez Wykonawcê rozliczenia miêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy (do celu oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu) dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie ni¿ z³oty polski na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzieñ og³oszenia. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowana tabela kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, nale¿y przyj±æ kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania
2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej piêcioma (5) osobami bêd±cymi pracownikami ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (wykonuj±cymi bezpo¶redni± ochronê fizyczn±), wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Uwaga !: Do¶wiadczenie i dodatkowe kwalifikacje osób skierowanych do wykonania zamówienia stanowi± kryterium wyboru oferty

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y lub s± wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Kopia aktualnej koncesji na ochronê osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
2. W zwi±zku z przyjêtymi w postêpowaniu kryteriami wyboru oferty Zamawiaj±cy dokona oceny w zakresie kryteriów zwi±zanych z kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem personelu wykonawcy na podstawie za³±czonego do oferty wykazu osób, które zamierza skierowaæ do realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem posiadanego do¶wiadczenia przez poszczególne osoby (Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wykaz zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia stosownej umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia s± oni zobowi±zani do ³±cznego spe³niania warunków udzia³u.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jak± czê¶æ zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie zosta³o zawarte w tre¶ci formularza oferty .
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± braki podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wskazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w dokumentach postêpowania Za³±cznik Nr 6 do SWZ ( Wzór Umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-13 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.