eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń
w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013035534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odlewnicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89e5abbd-2728-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń
w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e5abbd-2728-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFK.26.11.2024.ES

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 450200

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 48400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa
i przeciwdziałania narkomanii.
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 42400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa
i przeciwdziałania narkomanii.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 155400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 115800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części V.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 43600 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie z zakresu zabezpieczania miejsc zdarzeń drogowych.
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie z zakresu kontroli ruchu drogowego dla strażników gminnych (miejskich), pracowników zarządów dróg, strażników leśnych i funkcjonariuszy Straży Parku.
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.
2.Warsztaty doskonalenia zawodowego egzaminatorów .
3.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VIII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 7400 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IX.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy .
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części X.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Sidoruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651314110

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 3/5 m.14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-936

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Jankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123513622

7.3.3) Ulica: ul. Strusia 7D m.2

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olga Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732355953

7.3.3) Ulica: Polna 10/14 m.101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-625

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Sidoruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651314110

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 3/5 m.14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-936

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olga Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732355953

7.3.3) Ulica: ul. Polna 10/14 m. 101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-625

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Sidoruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651314110

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 3/5 m. 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-936

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Niedbałko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971060379

7.3.3) Ulica: Orzechowa 8a/8b

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olga Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732355953

7.3.3) Ulica: Polna 10/14 m. 101

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-625

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu ofertę w Części nr IX złożył wykonawca, którego oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp. Wykonawca - Introduction to Higher Level Sp. z o.o. w swojej ofercie wskazał kwotę podatku VAT,
podczas gdy usługi stanowiące przedmiot zamówienia są zwolnione od tego podatku. Wykonawca w
formularzu ofertowym wskazał cenę netto, VAT oraz cenę brutto. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c)
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, t.j. Dz.U. z
2024 r. poz. 361) – zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania
zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26, finansowane w całości ze środków publicznych, co oznacza,
że usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania są zwolnione od podatku VAT. Podatek VAT
wpływa na porównywalność ofert bowiem stanowi element cenotwórczy. Zamawiający nie jest
uprawniony w tej sytuacji do ingerencji w treść złożonej przez Wykonawcę oferty tj. arbitralnego
poprawienia treści złożonej oferty.
Przedmiot niniejszego postępowania jest zwolniony od podatku VAT, a podanie przez Wykonawcę kwoty
VAT oznacza, iż mamy do czynienia z przyjęciem błędnego założenia co do elementu koniecznego do
przeprowadzenia działania matematycznego, nie zaś samego działania matematycznego - co oznacza, że
oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny a Zamawiający zobowiązany jest do odrzucenia oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp
Poza tym wykonawcą w postępowaniu dla danej części nie wpłynęła żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu ofertę w Części nr X złożył wykonawca, którego oferta podlegała
odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp.
Wykonawca - Introduction to Higher Level Sp. z o.o. w swojej ofercie wskazał kwotę podatku VAT,
podczas gdy usługi stanowiące przedmiot zamówienia są zwolnione od tego podatku. Wykonawca w
formularzu ofertowym wskazał cenę netto, VAT oraz cenę brutto. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c)
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, t.j. Dz.U. z
2024 r. poz. 361) – zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania
zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26, finansowane w całości ze środków publicznych, co oznacza,
że usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania są zwolnione od podatku VAT. Podatek VAT
wpływa na porównywalność ofert bowiem stanowi element cenotwórczy. Zamawiający nie jest
uprawniony w tej sytuacji do ingerencji w treść złożonej przez Wykonawcę oferty tj. arbitralnego
poprawienia treści złożonej oferty.
Przedmiot niniejszego postępowania jest zwolniony od podatku VAT, a podanie przez Wykonawcę kwoty
VAT oznacza, iż mamy do czynienia z przyjęciem błędnego założenia co do elementu koniecznego do
przeprowadzenia działania matematycznego, nie zaś samego działania matematycznego - co oznacza, że
oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny a Zamawiający zobowiązany jest do odrzucenia oferty na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp
Poza tym wykonawcą w postępowaniu dla danej części nie wpłynęła żadna inna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszyscy Wykonawcy z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową dla Części: od I do VIII na podstawie art. 314 ust 1 pkt 1 Pzp.

1.Nazwa i adres Wykonawcy: Paweł Przestrzelski
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 49a m. 7
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VI - 7 560,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

2. Nazwa i adres Wykonawcy: Robert Niedbałko
05-500 Chyliczki ul. Orzechowa 8a/8b
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VI - 7 560,00 zł
Część VII - 23 240,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

3. Nazwa i adres Wykonawcy: Adam Sidoruk
03-936 Warszawa, ul. Zwycięzców 3/5 m. 14
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VI - 7 560,00 zł Umowa zawarta w dniu 08.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

4. Nazwa i adres Wykonawcy: Robert Bojarski
05-119 Józefów, ul. Poziomkowa 6
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VI - 7 560,00 zł
Część VII - 23 240,00 zł
Umowa zawarta w dniu 12.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

5. Nazwa i adres Wykonawcy: Mariusz Bazylak
ul. Fortowa 56, 05-127 Beniaminów
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VII - 23 240,00 zł
Umowa zawarta w dniu 20.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

6. Nazwa i adres Wykonawcy: Sławomir Czyżniak
05-090 Raszyn, ul. Bliska 7.
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I - 67 760,00 zł
Część II - 59 360,00 zł
Część IV - 162 120,00 zł
Część VI - 7 560,00 zł
Część VII - 23 240,00 zł
Umowa zawarta w dniu 22.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

7.Nazwa i adres Wykonawcy: Natalia Jankowska
05-500 Piaseczno, ul. Strusia 7D m. 2
NIP: 1231513622
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część II - 55 120,00 zł
Część III - 202 020,00 zł
Część V - 56 680,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

8. Nazwa i adres Wykonawcy: ESSE Daniel Bardzik
01-858 Warszawa, ul. Rudnickiego 3A/145
NIP: 5251286261
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III - 202 020,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

9. Nazwa i adres Wykonawcy: Michał Kulkowski
04-965 Warszawa, ul. Zagórzańska 54 e/1
NIP: 5213326780
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III - 202 020,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

10. Nazwa i adres Wykonawcy: Jacek Olchawski
05-220 Zielonka, ul. Sienkiewicza 7
NIP: 6761169106
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III - 202 020,00 zł
Część V - 56 680,00 zł
Część VIII - 9 620,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

11. Nazwa i adres Wykonawcy: Olga Modzelewska
00-625 Warszawa, ul. Polna 10/14 m. 101
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III - 194 250,00 zł
Część V - 54 500,00 z
Część VIII - 9 250,00 zł
Umowa zawarta w dniu 08.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

12. Nazwa i adres Wykonawcy: Marcin Okoński
00-644 Warszawa, ul. Polna 54 m. 66 Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III - 194 250,00 zł
Umowa zawarta w dniu 13.08.2024 r., na okres 12 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.