Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449115/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Hucie w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych – „Razem Łatwiej II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lututów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lututów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (43) 8714880
1.5.8.) Numer faksu: (43) 6767026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lututowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lututowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39090cf9-e263-4925-9140-57ac2513ca781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Hucie w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych – „Razem Łatwiej II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39090cf9-e263-4925-9140-57ac2513ca78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071239/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Hucie w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych - "Razem Łatwiej II."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Usług Środowiskowych – „Razem Łatwiej II” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (nr projektu: FELD.07.09-IP.01-0001/23-00)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Hucie.
2. Usługa gastronomiczna obejmuje:
a) przygotowanie posiłków w lokalu gastronomicznym Wykonawcy;
b) dostarczenie posiłków do placówki wskazanej w pkt 1 (adres: Huta 46, 98-360 Lututów),
3. Posiłki obejmują: śniadania, dwudaniowe gorące posiłki (obiady) oraz podwieczorki.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia następuje przy wykorzystaniu materiałów, surowców, produktów oraz narzędzi i
transportu wykonawcy.
5. Usługi realizowane będą na rzecz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Hucie. Zamawiający szacuje, że liczba
uczestników warunkująca ilość posiłków wynosi 32. Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
będzie 589 dni roboczych, w których żywionych będzie ok. 32 uczestników. W związku z tym, że faktyczna liczba
uczestników objętych przedmiotem zamówienia, zależeć będzie od frekwencji oraz okoliczności niezależnych od
Zamawiającego, Zamawiający przedstawia tylko szacunkowe liczby uczniów objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia w wysokości średniomiesięcznej liczby 20 uczestników dziennie.
6. Usługi będą wykonywane w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel, świąt i dni
wolnych od pracy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczególności: procesu dostarczania posiłków, organizacji zamówienia
- zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961248,00 PLN
INNE PRZETARGI LUTUTÓW
więcej: przetargi LUTUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.