Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00456997/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00461986/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku urzędu gminy w Bytnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8add90b4-6a47-474a-ad9b-589beaa1b1b31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku urzędu gminy w Bytnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8add90b4-6a47-474a-ad9b-589beaa1b1b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. „Modernizacja zabytkowego budynku urzędu gminy w Bytnicy”.
2. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1) remont elewacji,
2) wymianę okien oraz konserwację okna w pomieszczeniu nr 1.1 na parterze,
3) konserwację drzwi wejściowych,
4) konserwację drzwi wewnętrznych – drzwi do pomieszczenia nr 1.5 oraz 2.3,
5) wymianę klatki schodowej wewnętrznej na wzór istniejącej z zachowaniem i przeznaczeniem do konserwacji 3 tralek i pochwytów,
6) przebudowę sanitariatów z dostosowaniem do obowiązujących przepisów,
7) ocieplenie ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej budynku płytą warstwową zespoloną: płyta gipsowo-kartonowa + izolacja z folii aluminiowej + płyta rezolowa + okładzina z włókniny szklanej,
8) wymianę instalacji elektrycznej,
9) wymianę źródła ciepła z kotła na paliwo stałe na gruntową pompę ciepła wraz z instalacją c.o.,
10) wymianę instalacji piorunochronnej,
11) budowę zejścia do piwnicy wraz z przebudową ściany zewnętrznej polegającą na wykuciu w ścianie zewnętrznej otworu drzwiowego w istniejącym otworze okiennym, nowy otwór drzwiowy ma służyć odrębnemu wejściu do pomieszczeń piwnicy,
12) wykonanie 2 nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami,
13) remont pomieszczeń wewnętrznych – prace malarskie, wymiana okładzin podłogowych wraz z ewentualną naprawą belek stropowych drewnianych,
14) ocieplenie podłogi podwieszanej na parterze płytą rezolową lub wełną mineralną,
15) utwardzenie częściowe działki,
16) realizację nieprawidłowości oraz rozwiązań zastępczych wynikających z ekspertyzy i postanowienia Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
3. Zestawienie parametrów terenu inwestycyjnego:
1) powierzchnia działki – 3400 m2
2) powierzchnia zabudowy – 212,69 m2,
w tym:
- budynek urzędu – 132,73 m2,
- budynki gospodarcze – 79,96 m2,
3) powierzchnia utwardzona – 484,27 m2,
w tym:
- dojścia i dojazdy, parking - istniejące – 409,79 m2,
- utwardzenie projektowane – 74,48 m2, (63,82 m2 - utwardzone kostką 8 cm; 10,66 m2 - utwardzone kostką 6 cm)
4. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumenty techniczne – zebrane w Załączniku nr 8 do SWZ - zawierające m.in.:
a) Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu;
b) Projekt budowlany – projekt architektoniczno-budowlany;
c) Projekt budowlany – projekt techniczny;
d) Załączniki projektu budowlanego’
e) Przedmiary robót
f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 27 sierpnia 2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.