Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
2/SP/D/2024 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 50
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 50
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czeska 38
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-112
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.dudzic@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp50.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b2803ca-378f-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2/SP/D/2024 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b2803ca-378f-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/SP/D/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 161615,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 220787,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 102209,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 27900,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 115264,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 28940,95 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2024/2025 – pakiety.2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894300-4 Dania gotowe
15500000-3 Produkty mleczarskie
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15851100-9 Makaron niegotowany
15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne
03142500-3 Jaja
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15981000-8 Wody mineralne
15321000-4 Soki owocowe
15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie
15331170-9 Warzywa mrożone
15221000-3 Ryby mrożone
15811000-6 Pieczywo
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
4. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-112 Wrocław.
5. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.7 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 97002,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167024 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203030,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167024 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MERKANTEL-BIS” PRZEMYSŁAW RADUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-128-05-74
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śl.
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MERKANTEL-BIS" PRZEMYSŁAW RADUCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MERKANTEL-BIS" PRZEMYSŁAW RADUCHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167024 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139290,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146363,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139290,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951293690
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139290,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91147,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114586,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91147,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6160003186
7.3.4) Miejscowość: Gryfów Śl.
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NIEBIESZCZAŃSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91147,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28976,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32134,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28976,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „LECHTOM” TOMASZ SIKOCIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8840031863
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28976,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92308,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150980,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92308,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROB-FISH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971010241
7.3.4) Miejscowość: Suchy Dwór
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92308,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17391,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26514,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17391,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUKIERNIA PIEKARNIA „MARCELLO” TOMASZ NOCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221197346
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUKIERNIA-PIEKARNIA "MARCELLO" TOMASZ NOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
CUKIERNIA-PIEKARNIA "MARCELLO" TOMASZ NOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17391,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80031 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168735 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80031 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH ANETA MICHALSKA-KUCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991446786
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA MICHALSKA-KUCH ZAKŁAD WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH
jakie przetargi wygrała firma
ANETA MICHALSKA-KUCH ZAKŁAD WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80031 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.