Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa iluminacji na terenie obszaru rewitalizacji miasta Jarocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W JAROCINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627472680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk-jarocin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa iluminacji na terenie obszaru rewitalizacji miasta Jarocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f347472-5338-4ef3-9d17-42affa498760
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK/ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265059,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę iluminacji na terenie śródmieścia miasta Jarocin na następujących lokalizacjach:
1) KOŚCIÓŁ ŚW. MARCINA – prace do wykonania na w/w lokalizacji:
• dostawa i montaż projektorów oświetleniowych oznaczenie w dokumentacji - Cz1, Dz1 – 2 sztuki.
Montaż na daszku krużganków otaczających kościół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz i szczegółowy opis wszystkich opraw, projektorów lamp oraz sterowników , zastosowanych rozwiązań wszystkich dokładnych lokalizacji miejsc zasilania dla poszczególnych materiałów do zabudowy znajduje się w projekcie technicznym:
„Przebudowa iluminacji świetlnej Kościoła Św. Marcina wraz z Plebanią oraz pomnikiem Solidarności”
2) KOŚCIÓŁ ŚW. JERZEGO - prace do wykonania na w/w lokalizacji:
• dostawa i montaż opraw doziemnych oznaczenie w dokumentacji - Aj1- Aj17 – 17 sztuk.
Montaż w gruncie na działce wokół kościoła Św. Jerzego”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz i szczegółowy opis wszystkich opraw, projektorów lamp oraz sterowników , zastosowanych rozwiązań wszystkich dokładnych lokalizacji miejsc zasilania dla poszczególnych materiałów do zabudowy znajduje się w projekcie technicznym:
„Przebudowa instalacji świetlnej kościoła Św. Jerzego”
3) KINO ECHO - prace do wykonania na w/w lokalizacji:
• dostawa i montaż reflektorów oświetleniowych oznaczenie w dokumentacji - Dk1 - 1 sztuka.
Montaż na słupie oświetleniowym wbudowanym w ramach rewitalizacji Jarocina – ul. Kilińskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz i szczegółowy opis wszystkich opraw, projektorów lamp oraz sterowników , zastosowanych rozwiązań wszystkich dokładnych lokalizacji miejsc zasilania dla poszczególnych materiałów do zabudowy znajduje się w projekcie technicznym:
„Budowa iluminacji świetlnej kina ECHO”
4) KAMIENICA PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO - prace do wykonania na w/w lokalizacji:
• dostawa i montaż projektorów o szerokim, miękkim rozsyle, z możliwością dowolnej zmiany kąta nacelowania , oznaczenie w dokumentacji - Ar1 , Ar2, Ar3, Ar4, Br1, Br2 – 6 sztuk.
Montaż na słupach oświetleniowych wbudowanych w ramach rewitalizacji Jarocina – ul. Gołębia i Wyszyńskiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz i szczegółowy opis wszystkich opraw, projektorów lamp oraz sterowników , zastosowanych rozwiązań wszystkich dokładnych lokalizacji miejsc zasilania dla poszczególnych materiałów do zabudowy znajduje się w projekcie technicznym:
„Budowa iluminacji świetlnej kamienicy przy ul. Wyszyńskiego”
5) KAMIENICA NA RYNKU – BUDYNEK PKO - prace do wykonania na w/w lokalizacji:
• dostawa i montaż projektorów o szerokim, miękkim rozsyle, z możliwością dowolnej zmiany kierunku nacelowania , oznaczenie w dokumentacji - Az1, Az2, Az3, Az4 – 4 sztuki.
Montaż na słupach oświetleniowych wbudowanych w ramach rewitalizacji Jarocina – Rynek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz i szczegółowy opis wszystkich opraw, projektorów lamp oraz sterowników, zastosowanych rozwiązań wszystkich dokładnych lokalizacji miejsc zasilania dla poszczególnych materiałów do zabudowy znajduje się w projekcie technicznym:
„Budowa iluminacji świetlnej kamienicy na Rynku - siedziba PKO”.
1.2. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru dostaw z montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone instalację iluminacji i oświetlenia objęte przedmiotem zamówienia.
1.4. Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonywał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwacje wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane w projekcie umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji iluminacji . Koszty dojazdu obciążają Wykonawcę.
1.5. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w swz, w szczególności w projekcie budowlanym opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że posiadają cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów.
1.6. Jednocześnie nadmienia się że obszar inwestycji wpisany jest do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego miasta Jarocin przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu. Wszystkie materiały i produkty oraz rozwiązania iluminacji opisane w dokumentacjach zostały zatwierdzone przez w/w WUOZ w Poznaniu dlatego dla wszystkich produktów i materiałów zamiennych należy dostarczyć zgodę na ich zastosowanie potwierdzoną przez konserwatora zabytków na dzień składania oferty.
Uwaga: montaż urządzeń objętych zamówieniem na słupach oświetleniowych objętych gwarancją.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
3. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna i przedmiar, zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze.
3.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
3.2. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp.
3.3. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2. potwierdzających ich równoważność.
3.4. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 326 022,66 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289924,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450723,13 PLN
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Sporządzeniu planu ogólnego Gminy Jarocin"
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Dostawa posypywarko-solarki z własnym napędem spalinowym i podajnikiem taśmowym dla Nadleśnictwa Lądek - Zdrój
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów w budynku Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.