Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00432549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9549571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport i opieka w czasie przewozu dzieci do szkół i przedszkola, w tym również dzieci niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0eb8edc-c307-435c-862d-f7a6ef2ffcf7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055848/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci do szkół i przedszkola, w tym niepełnosprawnych, w roku szkolnym 2024/25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.13.2024.206
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie dzieci z Gminy Lądek-Zdrój w roku szkolnym 2024/2025 do następujących szkół i przedszkola:
a. Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi w Lądku-Zdroju, ul. Powstańców Wielkopolskich 26A,
b. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. J. Korczaka w Lądku-Zdroju, ul. Kościelna 31
c. Szkoła Podstawowa im. W. Witosa w Trzebieszowicach, Trzebieszowice 150
d. Zespół Szkół Specjalnych w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2
e. Zespół Szkół Integracyjnych w Kłodzku, ul. Zamiejska 24, 57-300 Kłodzko
f. Branżowa Szkoła I Stopnia Specjalna nr 3 w Kłodzku, ul. Warty 70
g. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Pławnicy, Pławnica 2, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
h. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Kościelna 2, 57-320 Polanica-Zdrój
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wykaz tras stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560400,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689645,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560400,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻABKABUS JAKUB STĘPNIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811498274
7.3.3) Ulica: ZDROJOWA 20/7
7.3.4) Miejscowość: LĄDEK-ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560400,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa energii elektrycznej.
- Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości oraz żywe rośliny, sadzonki i rozsady; ziemia i preparaty do jej użyźniania.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap III
- DOSTAWA MATERIAŁU DROGOWEGO W 2025 ROKU
- Dostawa kruszywa na szlaki zrywkowe w 2025 roku
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.