Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00438539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: „Dowożenie uczniów do szkół”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300
1.5.8.) Numer faksu: +48338579330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dffa1e91-4465-4648-92ae-99548b0735891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: „Dowożenie uczniów do szkół”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffa1e91-4465-4648-92ae-99548b073589
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048093/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: „Dowożenie uczniów do szkół”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów ze znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dziecka do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do miejsca zamieszkania. Dowóz dzieci odbywać się może tylko środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. W czasie przewozu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi.Przewóz dla każdej z części zamówienia świadczony będzie zgodnie z realizowanym harmonogramem zajęć w placówkach za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć i dni świątecznych tj. ok. 85 dni. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zapewni przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.
Wykonawca w terminie do 1 września 2024 roku przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianom w trakcie obowiązywania umowy.
Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje:
Część 1 – Dowóz uczniów ze znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami w ilości do 18 osób z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dziecka do Szkoły Podstawowej nr 6 im. J. Kreta z Oddziałami Integracyjnymi w Ustroniu, Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie, Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie, Przedszkola Terapeutycznego „Słoneczna Kraina” w Cieszynie i z powrotem do miejsca zamieszkania. Łączna długość trasy 130 km dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 76844,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów ze znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dziecka do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do miejsca zamieszkania. Dowóz dzieci odbywać się może tylko środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. W czasie przewozu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi.Przewóz dla każdej z części zamówienia świadczony będzie zgodnie z realizowanym harmonogramem zajęć w placówkach za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć i dni świątecznych tj. ok. 85 dni. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zapewni przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.
Wykonawca w terminie do 1 września 2024 roku przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianom w trakcie obowiązywania umowy.
Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje:
Część 2 – Dowóz 2 uczniów – słabosłyszącego oraz z niepełnosprawnością sprzężoną: słabe słyszenie i niepełnosprawność ruchowa z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dzieci do Szkoły Podstawowej nr 39 dla Dzieci Słabosłyszących, Niesłyszących i z Afazją im. Marii Góralówny, ul. Kamienicka 11a w Bielsku-Białej i z powrotem do miejsca zamieszkania. Łączna długość trasy 144 km dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 37408,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie uczniów ze znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dziecka do specjalistycznych placówek oświatowych i z powrotem do miejsca zamieszkania. Dowóz dzieci odbywać się może tylko środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. W czasie przewozu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi.Przewóz dla każdej z części zamówienia świadczony będzie zgodnie z realizowanym harmonogramem zajęć w placówkach za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć i dni świątecznych tj. ok. 85 dni. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zapewni przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.
Wykonawca w terminie do 1 września 2024 roku przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianom w trakcie obowiązywania umowy.
Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje:
Część 3 – Dowóz uczniów z głębokim i umiarkowanym upośledzeniem intelektualnym, ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz niepełnosprawnościami ruchowymi w ilości 15 osób (w tym 1 osoba na wózku elektrycznym, 5 osób na fotelikach) z terenu miasta Ustroń z miejsca zamieszkania dziecka do Ośrodka Edukacyjno-Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu (ul. Wiejska 8) i z powrotem do miejsca zamieszkania. Łączna długość trasy 64 km dziennie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 74168,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95659,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95659,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95659,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ENDI Edyta Chrapek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482096916
7.3.3) Ulica: Jury Gajdzicy 137
7.3.4) Miejscowość: Goleszów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "ENDI" Edyta Chrapek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "ENDI" Edyta Chrapek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95659,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37497,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55399,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37497,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471932272
7.3.3) Ulica: Podgórska 145
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37497,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77253,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77253,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77253,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ENDI Edyta Chrapek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5482096916
7.3.3) Ulica: Jury Gajdzicy 137
7.3.4) Miejscowość: Goleszów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "ENDI" Edyta Chrapek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "ENDI" Edyta Chrapek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77253,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ustroń
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.