Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa psychologa na potrzeby projektu "Morze kompetencji - nowoczesne kształcenie dla potrzeb gospodarki morskiej" - powtórne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa psychologa na potrzeby projektu "Morze kompetencji - nowoczesne kształcenie dla potrzeb gospodarki morskiej" - powtórne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1851ab-1bdb-48d6-b055-e5db8edecf7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 usługi specjalistyczne ( inne niż wymienione w niniejszym załączniku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Morze kompetencji - nowoczesne kształcenie dla potrzeb gospodarki morskiej” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS.01.05-IP.08-006/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/105/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 62340,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór psychologa do prowadzenia indywidualnych konsultacji psychologicznych dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
Konsultacje psychologiczne będą m.in. obejmowały:
diagnozę problemów oraz zaburzeń występujących u studentów oraz prowadzenie terapii w obszarze obejmującym problemy psychologiczne/emocjonalne,
diagnoza barier psychologicznych utrudniających funkcjonowanie w społeczności akademickiej,
wsparcie motywacyjne ,w którego zakres wchodzi m.in.:
" złagodzenie barier utrudniających odnalezienie się w społeczności akademickiej,
" wzmocnienie poczucia własnej wartości i wiary we własne siły,
" budowa i wzmocnienie motywacji do studiowania,
" koncentracja na zmianie i celu, pobudzenie wzrostu zaangażowania w rozwój edukacyjno-zawodowy
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia na podstawie umowy (stanowiącym załącznik nr 5) w wymiarze nie mniejszym niż 12 i nie większym niż 15 godzin na miesiąc w okresie realizacji projektu od dnia 01.10.2024r. do dnia 30.04.2028 r. (z wyłączeniem przerw semestralnych).
3. Łączna ilość godzin nie przekroczy 426 h.
4. Za jedną godzinę usługi psychologicznej uznaje się jedną godzinę zegarową.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w szczególności w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia oraz liczby godzin.
Zadania po stronie wykonawcy:
Zakres zadań wskazany został w punkcie 1. Zamawiający będzie ponadto wymagał od Wykonawcy:
1) przygotowania i przekazania zamawiającemu harmonogramu zajęć, z uwzględnieniem iż usługi psychologiczne mają być realizowane w godzinach popołudniowych (po godz. 15:00),
2) realizacji zadań wskazanych w przedmiocie zamówienia bezpośrednio,
3) przygotowania i przekazania Zamawiającego kart usług psychologicznych,
4) sporządzanie raportu oraz ewidencji czasu pracy,
5) współpracy z zamawiającym (z osobami zaangażowanymi w realizację projektu)
Zadania po stronie zamawiającego:
Zamawiający zapewni Wykonawcy wszelkie dokumenty związane z realizacją usługi
Psychologa oraz pomieszczenie do pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84769,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luka Medica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231556005
7.3.3) Ulica: W.Kauna
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84769,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2028-04-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Gdyni
- Sukcesywne dostawy włókniny białej
- Dostawa napędów w ramach programu "Przebudowa pomieszczeń budynku nr 5 na potrzeby Oddziału Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi i Chirurgii Robotycznej..."
- Zakup usług kremacji zwłok i szczątków ludzkich
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w Gdyni, przy ul. Jana z Kolna.
- Wyłonienie wykonawcy (dostawcy) usługi cateringu podczas warsztatów i zajęć realizowanych w ramach projektu "Wykwalifikowane kadry dla branży OZE"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychologicznych oraz prowadzenie diagnozy psychologicznej w zakresie FAS/FASD na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
- Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim"
- Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Świadczenie usług psychologicznych oraz prowadzenie diagnozy psychologicznej w zakresie FAS/FASD na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
- Świadczenie usług terapii rodzinnej w projekcie "#Rodzina"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.