Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa garażu OSP w Hermanówce. Dostosowanie świetlicy wiejskiej w Hołówkach Małych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaśminowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa garażu OSP w Hermanówce. Dostosowanie świetlicy wiejskiej w Hołówkach Małych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f3a2985-b700-4778-bb8a-8494d5d2af01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024257/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa garażu OSO W Hermanówce. Dostosowanie świetlicy wiejskiej w Hołówkach Małych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy pzp, pismem z dnia 27.06.2024 r. znak: INW.271.1.22.2024, poinformował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie robót budowlanych pn. ,, Rozbudowa garażu OSP w Hermanówce. Dostosowanie świetlicy wiejskiej w Hołówkach Małych do potrzeb osób z niepełnosprawnością’’. W przedmiotowym postępowaniu zastosowanie miała dyspozycja art. 255 pkt 1 ustawy pzp zgodnie z którą, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu w terminie przewidzianym do składania ofert tj. do godz. 1000 dnia 27.06.2024 r. nie wpłynęła żadna oferta, tym samym postanowiono jak na wstępie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200170,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Rozbudowy garażu OSP w Hermanówce.
Planowana rozbudowa istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej polegać będzie na:
- poszerzeniu budynku (elewacji frontowej) o 2,10m,
- usunięciu istniejących schodów, usunięciu podestu i usunięcie przęsła barierki typu „olsztyńskiego” z krawężnikiem w miejscu rozbudowy,
- usunięciu styropianu z istniejącej ściany i jej otynkowanie tynkiem cementowo-wapiennym w miejscu rozbudowy,
- wykonaniu schodów wewnętrznych do pomieszczeń gospodarczych z projektowanego pomieszczenia garażowego,
- wykonaniu pokrycia dachowego dachu jednospadowego nad rozbudową i tarasem z blachy trapezowej.
- wykonaniu poszerzenia i podwyższenia w ścianie osłonowej istniejącego otworu drzwiowego do pomieszczenia garażu,
- usunięciu fragmentu okapu nad garażem i nad tarasem,
- montażu nowych drzwi garażowych,
- modyfikacji istniejącej instalacji elektrycznej.
Zadanie 2: Dostosowanie świetlicy wiejskiej w Hołówkach Małych do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje:
- dostosowaniu istniejącego WC do potrzeb osób z niepełnosprawnością obejmujące likwidację drzwi wewnętrznych, poszerzenie drzwi zewnętrznych z 80 do 90 cm, montaż pochwytów przy misce ustępowej i umywalce, uzupełnienie ubytków glazury.
- wykonanie miejsca postojowego dla samochodów osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662175217
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.