eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaRozbudowa ul. Poleskiej od ul. Nowobialskiej do zjazdu do Kaufland.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Poleskiej od ul. Nowobialskiej do zjazdu do Kaufland.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mzd/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Poleskiej od ul. Nowobialskiej do zjazdu do Kaufland.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e7ddf85-2fba-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033528/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa ul. Poleskiej od ul. Nowobialskiej do zjazdu do Kaufland- etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8296747,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przedłużenia ul. Poleskiej od istniejącego zjazdu do Kauflanda do włączenia w ul. Nowobialską w nowym miejscu oraz sięgacza zakończonego placem do zawracania.

Zakres inwestycji:
- prace rozbiórkowe,
- usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie systemu odwodnienia drogi i posesji przyległych poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przyłączy (sięgaczy) do posesji.
- wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (sięgaczami) do posesji,
- wykonanie przebudowy 2 węzłów hydrantowych ze zmianą lokalizacji hydrantów,
- wykonanie przebudowy 2 przyłączy wody do posesji ze zmianą lokalizacji studni wodomierzowych,
- wykonanie oświetlenia ulicy,
- wykonanie zabezpieczenia oraz przebudowy sieci elektroenergetycznej,
- budowa kanału technologicznego,
- wykonanie obrzeży oraz krawężników betonowych
- warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem,
- wykonanie warstw podbudowy z kruszywa
- wykonanie warstw bitumicznych jezdni z betonu asfaltowego
- wykonanie chodników z kostki betonowej
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej,
- wykonanie wyniesionych skrzyżowań o nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie zieleńców, nasadzeń drzew i krzewów,
- regulacja wysokościowa urządzeń sieci podziemnych,
- prace porządkowe po zakończeniu realizacji inwestycji,
- realizacja elementów małej architektury,
- dwuletnia pielęgnacja roślin i założonego trawnika (od momentu odbioru inwestycji)
- wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją ZRID

Na terenie inwestycji przebiega istniejący kanał technologiczny własności PPHU „VOIP PARTNERS Tomasz Filak”, który na etapie budowy zostanie zlikwidowany. Sieci zlokalizowane w tym kanale zostaną przełożone przez firmę „VOIP PARTNERS Tomasz Filak” własnym kosztem i staraniem do nowo projektowanego kanału technologicznego – własności MZD, zgodnie z oświadczeniem z dnia 2 sierpnia 2023 roku. Ponadto w w/w kanale technologicznym zlokalizowany jest światłowód obsługujący Wojewódzki Szpital Specjalistyczny przy ul. Bialskiej, który musi zapewnić ciągłość przesyłu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wpuszczenia na teren budowy gestora przedmiotowej sieci w celu umożliwienia wykonania przedmiotowych prac. Ponadto Wykonawca ma bezwzględny obowiązek z wyprzedzeniem informować Zamawiającego o planowanych wyłączeniach przedmiotowego światłowodu, z uwagi na zasilanie szpitala powyższe wyłączenia muszą być realizowane w możliwie najkrótszym terminie. Prowadząc roboty budowlane w obrębie światłowodu należy zachować szczególna ostrożność.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6721266,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7857474,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6721266,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAGA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732953920

7.3.3) Ulica: Marynarska

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie części dotyczącej branży drogowej - Vianko Sp. z o. o.

2. Wykonanie części dotyczącej branży sanitarnej - Podwykonawca jeszcze nieznany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6721266,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.