eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów"Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o.o. w 2024/2025 r. "



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o. w 2024/2025 r. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 46 855 40 41 wew. 264

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/965580

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Uzdatnianie wody, odprowadzanie ścieków, gospodarka odpadami, utrzymanie czystości dróg miejskich, zieleń miejska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o. w 2024/2025 r. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd90dcd-b8ef-434b-8656-131295312741

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.PZ.6PZP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1257465,34 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1022329,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o. o. tj.: benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Rozdziale IV SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7A do SWZ napędowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 145380,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego ON w ilości do 3600 litrów – tankowanie bezpośrednio przez Wykonawcę autocysterną do maszyn roboczych znajdujących się na terenie Składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz Krzyżówka, gmina Radziejowice oraz 130 000 litrów – tankowanie do zbiornika
zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Czystej 5, 96-300 Żyrardów.
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu umowy określa Rozdział IV SWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 876948,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 23.08.2023 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert dla w/w części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Do wyznaczonego terminu do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na Część 1.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.