Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404881/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa reflektorów i konsolety oświetleniowej dla
Teatru Powszechnego im. Z. Hübnera w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR POWSZECHNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 818 15 75
1.5.8.) Numer faksu: 22 619 39 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powszechny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powszechny.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e1938fa-48a9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa reflektorów i konsolety oświetleniowej dlaTeatru Powszechnego im. Z. Hübnera w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e1938fa-48a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wielofunkcyjnych reflektorów - przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk wielofunkcyjnych reflektorów LED typu profilowa ruchoma głowa z systemem ramek z nożami profilowymi oraz 4 sztuk wielofunkcyjnych reflektorów LED typu ruchoma głowa wash. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7.1.4.5.3.) Główny kod CPV: 31527000-6 - Reflektory punktowe
4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Konsolety oświetleniowej - przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. pełnowymiarowej konsolety oświetleniowej, 1 szt. bramki rozszerzającej możliwości konsolety oświetleniowej oraz 1 szt. konwertera sygnału. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7.2 (SOPZ) do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLIGHT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011832002
7.3.3) Ulica: 3-go MAJA 183
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199752,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147590,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147590,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147590,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012115159
7.3.3) Ulica: BAKALARSKA 17
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-212
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147590,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych, nagrzewnic, masztów oświetleniowych, latarek czołowych wodoodpornych, latarek wodoszczelnych, latarek hermetycznych o dużej mocy z długim czasem pracy, przedłużaczy.
- BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWEGO Z CZĘŚCIĄ GOSPODARCZĄ PRZY ISTNIEJĄCEJ REMIZIE OSP TRZEBIEŻ
- Dostawa i montaż mobilnej sceny (cz. 1 zamówienia) oraz dostawa i montaż nagłośnienia i oświetlenia efektownego do mobilnej sceny (cz. 2 zamówienia)
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.