eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiznaModernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. kpt. Władysława Raginisa 35

1.5.2.) Miejscowość: Wizna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-430

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawizna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wizna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93812e6e-2ca4-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93812e6e-2ca4-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053715/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROW 2014-2020: Poprawa jakości i dostępności usług zaopatrzenia w wodę oraz odbioru ścieków bytowych w gminie Wizna wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych w stacjach uzdatniania wody w Wiźnie i Starym Bożejewie oraz oczyszczalni ścieków w Wiźnie” realizowanego w ramach Działania 7 Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich Operacja typu 7.2.2 Gospodarka wodno-ściekowa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GŚ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wiźnie
1. Przedmiot zamówienia tej części obejmuje:
• modernizację budynku oczyszczalni ścieków w Wiźnie oraz układów zasilania, sterowania i automatyki kontrolno-pomiarowej (roboty budowlane i elektryczne),
• modernizację systemu napowietrzania ścieków w oczyszczalni ścieków w Wiźnie, w tym systemu dekantacji ścieków oczyszczonych oraz przepompowni,
• instalację przepompowni przed sitopiaskownikiem wraz ze zbiornikiem,
• instalację sitopiaskownika w oczyszczalni ścieków,
• instalację przepływomierza elektromagnetycznego wraz z wymianą studni przepływomierza,
• instalację punktu zlewnego w oczyszczalni ścieków.
Zakres poszczególnych etapów szczegółowo opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym znajdującym się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna.
2. Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wykorzystując Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 3968807 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Instalacja prasy do osadu w oczyszczalni ścieków w Wiźnie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Wiźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna, pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – prasa do osadów”.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących, (w tym: przebić, przekuć, skuć betonów, wykonania nadlewek) związanych z podłączeniem i sterowaniem, bez których nie będzie można przystąpić do użytkowania prasy.
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż prasy w budynku oczyszczalni ścieków, z wyrzutem osadu na zewnątrz. Osad trafiał będzie na przyczepę do osadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów

4.5.5.) Wartość części: 407000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Modernizacja przepompowni ścieków kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych na terenie gminy Wizna
Zakres prac modernizacyjnych na poszczególnych przepompowniach ścieków w Wiźnie określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (rozdział 1.5.6) znajdującym się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 3 przepompowni ścieków w następujących lokalizacjach:
a) Przepompownia nr 1- ul. Stefana Czarneckiego 47,
b) Przepompownia nr 2- ul. Stefana Czarneckiego 95,
c) Przepompownia nr 5 - skrzyżowanie ul. Nadnarwiańskiej i Kopernika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 554994 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4332060 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4332060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

opracowanie dokumentacji projektowej, roboty budowlane, roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4332060 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957975,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STALBUDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008502681

7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 4/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-018

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa szafy zasilająco - sterowniczej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 812907 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812907 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 812907 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203646

7.3.3) Ulica: Sejneńska

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 812907 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.