Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00391225/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00404214/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. kpt. Władysława Raginisa 35
1.5.2.) Miejscowość: Wizna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-430
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawizna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wizna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93812e6e-2ca4-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93812e6e-2ca4-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053715/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja systemu oczyszczania ścieków w Wiźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-2020: Poprawa jakości i dostępności usług zaopatrzenia w wodę oraz odbioru ścieków bytowych w gminie Wizna wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych w stacjach uzdatniania wody w Wiźnie i Starym Bożejewie oraz oczyszczalni ścieków w Wiźnie” realizowanego w ramach Działania 7 Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich Operacja typu 7.2.2 Gospodarka wodno-ściekowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GŚ.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w Wiźnie1. Przedmiot zamówienia tej części obejmuje:
• modernizację budynku oczyszczalni ścieków w Wiźnie oraz układów zasilania, sterowania i automatyki kontrolno-pomiarowej (roboty budowlane i elektryczne),
• modernizację systemu napowietrzania ścieków w oczyszczalni ścieków w Wiźnie, w tym systemu dekantacji ścieków oczyszczonych oraz przepompowni,
• instalację przepompowni przed sitopiaskownikiem wraz ze zbiornikiem,
• instalację sitopiaskownika w oczyszczalni ścieków,
• instalację przepływomierza elektromagnetycznego wraz z wymianą studni przepływomierza,
• instalację punktu zlewnego w oczyszczalni ścieków.
Zakres poszczególnych etapów szczegółowo opisany został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym znajdującym się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna.
2. Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wykorzystując Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 3968807 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Instalacja prasy do osadu w oczyszczalni ścieków w WiźniePrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Wiźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna, pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – prasa do osadów”.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących, (w tym: przebić, przekuć, skuć betonów, wykonania nadlewek) związanych z podłączeniem i sterowaniem, bez których nie będzie można przystąpić do użytkowania prasy.
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż prasy w budynku oczyszczalni ścieków, z wyrzutem osadu na zewnątrz. Osad trafiał będzie na przyczepę do osadu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996200-6 - Prasy do odpadów
4.5.5.) Wartość części: 407000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Modernizacja przepompowni ścieków kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych na terenie gminy WiznaZakres prac modernizacyjnych na poszczególnych przepompowniach ścieków w Wiźnie określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (rozdział 1.5.6) znajdującym się w załączniku nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 3 przepompowni ścieków w następujących lokalizacjach:
a) Przepompownia nr 1- ul. Stefana Czarneckiego 47,
b) Przepompownia nr 2- ul. Stefana Czarneckiego 95,
c) Przepompownia nr 5 - skrzyżowanie ul. Nadnarwiańskiej i Kopernika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 554994 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4332060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4332060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794
7.3.3) Ulica: Produkcyjna
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-680
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
opracowanie dokumentacji projektowej, roboty budowlane, roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI ULIC I MOSTÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4332060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957975,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STALBUDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008502681
7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 4/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-018
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa szafy zasilająco - sterowniczej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 812907 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812907 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 812907 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203646
7.3.3) Ulica: Sejneńska
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "BARTOSZ" SPÓŁKA JAWNA BUJWICKI, SOBIECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 812907 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Prasy do odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.