eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiModernizacja korytarzy, klatek schodowych, łazienek i WC wraz z szatniami przy sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim - etap III



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja korytarzy, klatek schodowych, łazienek i WC wraz z szatniami przy sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim - etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251595817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7362494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@3liceum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3liceum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/3liceum_ostrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja korytarzy, klatek schodowych, łazienek i WC wraz z szatniami przy sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim - etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a684500-5c38-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066319/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja korytarzy, klatek schodowych, łazienek i WC wraz z szatniami przy sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424692/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/20022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98093,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizację korytarzy, klatek schodowych, łazienek
i WC wraz z szatniami przy sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym
w Ostrowie Wielkopolskim” – etap III
1. Zakres robót obejmuje, remont szatni przy sali gimnastycznej wraz z WC i prysznicami w budynku III Liceum Ogólnokształcącego na pierwszym piętrze:
- rozebranie posadzki z PCV,
- położenie nowej posadzki typ „Target Optima” z wyobleniem na ścianę,
- osiatkowanie tynku wewnętrznego na ścianach,
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
- wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych ścian i sufitu,
- gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitu emulsyjnymi,
- lakierowanie części ścian do wysokości 1,80
- malowanie i szpachlowanie parapetów,
- demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
- montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
- montaż dwóch dodatkowych opraw LED wraz z doprowadzeniem przewodów.
- demontaż starych i montaż nowych gniazdek,
- schowanie pod tynkiem, wszystkich istniejących czynnych instalacji elektrycznych natynkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-BUD Usługi Ogólnobudowlane Kaszuba Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222638367

7.3.3) Ulica: Współna 9b/2

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-09 do 2022-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.