eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczewskoModernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczewsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Kluczewsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 12

1.5.2.) Miejscowość: Kluczewsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-120

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 42 44

1.5.8.) Numer faksu: 44 781 42 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kluczewsko.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kluczewsko.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-977858e9-3950-485d-8d6e-4f5542fec860

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048845/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2775310,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie 1 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska;
2) Zadanie 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce;
3) Zadanie 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki;
4) Zadanie 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola.
5) Zadanie 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki.

2. Realizacja robót w ramach Części I:
1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska obejmuje m.in. następujący zakres prac:
a) prace budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty malarskie,
- docieplenie ścian budynku,
- wymianę pokrycia dachu.
b) prace instalacyjne:
- instalację centralnego ogrzewania;
- wymianę instalacji wod – kan;
- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;
- montaż wentylatora wyciągowego;
- montaż klimatyzatorów;
- montaż pieca na pellet.
c) prace instalacji elektrycznej:
- instalację oświetlenia;
- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;
- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.
2) w odniesieniu do Zadania 2 – Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce obejmuje m.in. następujący zakres prac:
a) prace budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty malarskie,
- docieplenie ścian budynku,
- wymianę pokrycia dachu.
b) prace instalacyjne:
- instalację centralnego ogrzewania;
- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;
- montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym;
- montaż pieca na pellet.
c) prace instalacji elektrycznej:
- instalacja oświetlenia;
- instalacja siłowa;
- montaż gniazd wtykowych i łączników;
- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;
- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.
3) w odniesieniu do Zadania 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki obejmuje m.in. następujący zakres prac:
a) prace budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty malarskie,
- docieplenie ścian budynku,
- wymianę pokrycia dachu.
b) prace instalacyjne:
- instalacja centralnego ogrzewania;
- wykonanie instalacji wod- kan wraz z białym montażem;
- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;
- montaż pieca na pellet;
- wykonanie instalacji klimatyzacji.
c) prace instalacji elektrycznej:
- instalacja oświetlenia;
- instalacja siłowa;
- montaż gniazd wtykowych i łączników;
- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;
- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.
4) w odniesieniu do Zadania 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola obejmuje m.in. następujący zakres prac:
a) prace budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty malarskie.
b) prace instalacyjne:
- instalacja centralnego ogrzewania;
- montaż pieca na pellet.
c) prace instalacji elektrycznej:
- instalacja siłowa;
- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED.
5) w odniesieniu do Zadania 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki obejmuje m.in. następujący zakres prac:
a) prace budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty montażowe,
- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,
- roboty malarskie.
b) prace instalacyjne:
- wykonanie instalacji wod – kan wraz z białym montażem;
- montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym.
c) prace instalacji elektrycznej:
- instalacja siłowa;
- instalacja oświetleniowa;
- wymiana tablicy głównej elektrycznej wraz z zabezpieczeniami.
Realizacja robót w odniesieniu do Części I zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska:
Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
2) w odniesieniu do Zadania 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce:
Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
3) w odniesieniu do Zadania 3 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
4) w odniesieniu do Zadania 4 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
5) w odniesieniu do Zadania 5 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 2606732,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia obejmuje następujące Zadania:
1) Zadanie 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzeście;
2) Zadanie 2 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kolonia Mrowina.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 168578,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1966410,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2197658,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1966410,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU RADEX Krystian Tarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562197264

7.3.4) Miejscowość: Radków 100A

7.3.5) Kod pocztowy: 29-135

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1966410,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179997,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192907,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179997,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Ławiński Ryszard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721122748

7.3.3) Ulica: Leśna 10

7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179997,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.