Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414137/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00419187/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55
1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aabfb926-f258-45cf-8366-a4a626ae57b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aabfb926-f258-45cf-8366-a4a626ae57b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023136/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 860000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg w ilości 2 000 ton.
2. Sól drogowa powinna być niezbrylająca się, o następujących parametrach:
a) Skład chemiczny:
NaCl – min. 90%;
K4 Fe (CN)6 - 20 mg/kg;
H2 O – 3% max.
Zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8%.
b) Uziarnienie od 0 – 6 mm
Ziarna powyżej 6 mm – max. 10 %;
Ziarna poniżej 1 mm – max. 20 %
Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-86/C-84081/02.
c)Dodatkowo Zamawiający dopuszcza sól drogową zgodnie z normą PN-EN 16811-1:2016-10:
Sól drogowa średnia Klasy M- Jednostka- Wymagania
Zawartość ziaren < 0,125 mm-%-Max. 7
Zawartość ziaren < 0,8 mm- %-5-35
Zawartość ziaren < 1,6 mm-%-10-60
Zawartość ziaren < 3,15 mm-%- 45-90
Zawartość ziaren < 6,3 mm-%-100 (tolerancja 2% wagi ziaren w zakresie od 6,3mm do 8mm).
3. Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
4. Sól drogową należy dostarczyć do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. Sól drogowa powinna posiadać pozytywną opinię techniczną podmiotu uprawnionego do wystawiania takiej opinii, t.j.:
a) Aktualną Opinię Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów;
b) Aktualny Atest Higieny Państwowego Zakładu Higieny;
c) Wyniki badań soli drogowej wystawione przez Instytut Badawczy posiadający uprawnienia w tym zakresie.
6. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty:
a) Aktualną Opinię Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów;
b) Aktualny Atest Higieny Państwowego Zakładu Higieny;
c) Wyniki badań soli drogowej wystawione przez Instytut Badawczy posiadający uprawnienia w tym zakresie.
7. Przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
8. Zamawiający zaakceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
9. Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w ust. 6 i 8, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w ust. 6 i 8, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
10. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w Szczegółowej Specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 do SWZ) oraz w załączniku nr 7 do SWZ- Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UAB “Keluva”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263672277
7.3.3) Ulica: Liepkalnio 101
7.3.4) Miejscowość: Vilnius
7.3.5) Kod pocztowy: LT-02121
7.3.7.) Kraj: Litwa
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański.
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.