Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451093/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzbica do szkół i placówek specjalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzbica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włodawska
1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +(48) 82 569 32 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugwierzbica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-726edbaf-c25e-4efb-afc7-0adda71672cb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzbica do szkół i placówek specjalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726edbaf-c25e-4efb-afc7-0adda71672cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028946/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz w roku szkolnym 2024/2025 uczniów do szkoły i przedszkola na terenie Gminy Wierzbica oraz dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalnych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wierzbica do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie ul. Wojsławicka 7, Niepubliczne Specjalne Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Wojsławicka 7, Szkoły Podstawowej Nr 12 w Chełmie w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczy w Chełmie ul. Trubakowska 59, Niepublicznej Specjalnej Szkoły Podstawowej w Chełmie ul. Partyzantów 27-29, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego ,,Piotruś Pan’’ w Chełmie ul. Ceramiczna 22A, Specjalnego Punktu Przedszkolnego ,,Piotruś Pan’’ w Chełmie ul. Ceramiczna 22A, Niepubliczna Szkoła Podstawowa ARKA NASZ DOM dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej z Oddziałami Przedszkolnymi, ul. Mościckiego 4b, 22-100 Chełm, w terminie od 02 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., zgodnie z harmonogramami dowożenia. Zamówienie przewiduje przewóz dzieci (dowóz do placówek i odwóz do miejsca zamieszkania).
2) Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Wierzbica do placówek oświatowych w Chełmie odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom-szkoła/ośrodek-dom.
3) Szacowana ilość dzieci oraz wykaz miejsc dowozu i odwozu:
a) Dowóz: Busówno- Syczyn - Chełm
odwóz: Chełm – Busówno-Syczyn
- przewidywana ilość uczniów - 5
b) Dowóz: Terenin - Wierzbica – Chełm
Odwóz: Chełm – Wierzbica - Terenin
- przewidywana ilość uczniów - 2
c) Dowóz: Syczyn - Wierzbica-Osiedle - Chełm
Odwóz: Chełm - Wierzbica-Osiedle - Syczyn
- przewidywana ilość uczniów - 2
d) Dowóz: Helenów – Ochoża - Chełm
Odwóz: Chełm – Ochoża – Helenów
- przewidywana ilość uczniów – 2
e) Dowóz: Wierzbica - Chełm
Odwóz: Chełm – Wierzbica
- przewidywana ilość uczniów - 2
3) Dzieci i uczniowie objęci będą dowozem na trasie dom- szkoła/ośrodek -dom tj. z miejsca zamieszkania do wskazanej szkoły, przedszkola lub ośrodka zgodnie z planem nauczania w danej jednostce oświatowej. W zależności od miejsca zamieszkania ucznia może zmienić się przebieg trasy dowożonych uczniów do danej szkoły.
4) Przewozy będą realizowane zgodnie z obowiązującym w danym roku szkolnym harmonogramem zajęć przy uwzględnieniu przerw świątecznych, ferii zimowych i przerwy wakacyjnej. Przewozy należy wykonywać w sposób zorganizowany i ekonomiczny przy minimalizacji niezbędnych kosztów z zachowaniem zasady gospodarności i troski o komfort i potrzeby dowożonych dzieci.
5) Szacowana ilość uczniów niepełnosprawnych dowożonych do placówek oświatowych w Chełmie w zakresie podstawowym wynosi: 13 oraz szacunkowa dzienna ilość kilometrów wynosi 150 i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, zaś w zakresie objętym prawem opcji szacowana dzienna ilość kilometrów wynosi nie więcej niż 40.
6) Ilość dowożonych uczniów w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość kilometrów dziennie wynosi: 50 km.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w wykazie w zakresie liczby uczniów albo zmian osobowych na liście uczniów.
8) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, nauki zdalnej, odpracowywania dni wolnych, etc.
9) Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami
uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od
rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy
Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę.
10) Wykonawca ustali z Zamawiającym na początku roku szkolnego optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
11) Po ustaleniu tras dowozu uczniów, Wykonawca sporządzi harmonogram zawierający szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godzinami przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy. W przypadku zaistnienia możliwości połączenia kursów, tj. przewiezienia do różnych miejsc nauki w ramach jednego kursu więcej niż 1 dziecka, Zamawiający zastrzega, że do rozliczenia takiego kursu, brana będzie tylko odległość do najdalej
położonej placówki.
12) Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych, wymienionych w ust. 1 oraz odwóz do domu, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny.
13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pojazdami z ilością miejsc, zgodną z obowiązującymi przepisami lub odpowiednią liczbą pojazdów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów oraz opiekuna/opiekunów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
14) Zamawiający zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach. Przewoźnik gwarantuje nieodpłatny przejazd osób sprawujących opiekę na wszystkich trasach.
15) Świadczenie usług winno odbywać się pojazdem specjalistycznym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. Pojazdy przeznaczone do realizacji usług muszą być sprawne oraz muszą posiadać aktualne badania techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2022 r. poz. 122).
Wszystkie pojazdy:
- muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW,
- muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
- muszą być wyposażone w siedzenia oraz pasy bezpieczeństwa do przewożenia osób i miejsce na bezpieczne umocowanie wózka inwalidzkiego z osobą niepełnosprawną,
- muszą być wyposażone w specjalne systemy dla wózków inwalidzkich (najazdy lub rampy najazdowe lub windy),
- muszą być wyposażone w czynną klimatyzację i ogrzewanie.
16) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić kierowanie pojazdami przez osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe do kierowania pojazdami i przeszkolenie uprawniające do przewozu osób, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 728), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.), oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców.
17) Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny między pojazdem a Zamawiającym i rodzicami.
18) Przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca dostarczy listę kierowców, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
19) Wykonawca wyposaży kierowców w identyfikatory zawierające imię
i nazwisko, stanowisko.
20) Dowóz dzieci niepełnosprawnych będzie uzgadniany z rodzicami/prawnymi opiekunami dziecka. Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu przetargowym.
21) Zamawiający, na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów, potwierdzających, że:
− dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby mające pełnić funkcje kierowcy podczas realizacji usługi,
- dokumentów potwierdzających, stan techniczny pojazdów (w tym rok
produkcji), opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NNW (odpowiedzialności
cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy
i pasażerów) dla każdego pojazdu.
22) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
23) W uzasadnionym przypadku powodującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii zapewniającego równorzędny lub wyższy poziom świadczonej usługi, w ciągu 60 minut. Jeżeli Wykonawca nie zapewni w tym czasie zastępczego pojazdu, Zamawiający ma prawo zlecić usługę innej firmie na koszt Wykonawcy.
24) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób oraz ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan pojazdu i bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238252,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE-KOMUNALNE-PRZEWÓZ OSÓB WIESŁAW ADAMIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631803455
7.3.3) Ulica: Lubelska
7.3.4) Miejscowość: Wierzbica-Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 22-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAMIAK WIESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAMIAK WIESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIERZBICA
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.