Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390463/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny ul. Rynek dz. nr 1814/4,1814/3,1814/2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ZDUNACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302127014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7215784
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pwik.zduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.zduny.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bb25781-2f9a-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny ul. Rynek dz. nr 1814/4,1814/3,1814/22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb25781-2f9a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271457,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny ul. Rynek dz. nr 1814/4,1814/3,1814/2”.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur z tworzywa sztucznego PVC-U200x5,9 mm, klasy S, SN8 o jednorodnej strukturze ścianki o długości ok 95,0 m, przykanalików kanalizacji sanitarnej z rur tworzywa sztucznego PVC-U160x4,7 mm, klasy S, SN8 o jednorodnej strukturze ścianki o długości ok 84 m/ 6 szt., studni rewizyjnych betonowych BS 1000 mm -4 szt +1 istn., studzienek przyłączeniowych Ø 315 mm./7 szt. W ramach przedmiotu zamówienia wykonać należy roboty: ziemne, montażowe, nawierzchniowe (w tym odtworzenie dróg, chodników
i wjazdów).
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane robo¬ty.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Przed przygotowaniem oferty, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
6. Przedmiar jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być podstawą dokonania wyceny. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu.
7. Do Wykonawcy należeć będzie odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych podczas wykonywania robót budowlanych nawierzchni utwardzonych, terenów zielonych, nasadzeń, wjazdów, przepustów, itp., Tereny nieruchomości należy przywrócić do stanu pierwotnego.
Z powyższych czynności Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić dokumentację fotograficzną ukazującą stan wszystkich nieruchomości przed realizacją robót i po wykonanych pracach.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egzemplarzy. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać:
1) dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
2) oświadczenia kierownika budowy,
3) protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
4) kamerowanie sieci TV,
5) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
6) inne dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krotoszynie.
9. W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiązany będzie:
1) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
2) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
3) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
4) opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy (jeżeli będzie taka potrzeba) oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego wraz z opłatą za czasowe zajęcie tego pasa,
10. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności a tym samych uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie:
1) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
2) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa
i higieny pracy,
3) prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż,
4) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów,
5) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
6) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć
w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania.
11. Wszystkie wymagania określone w dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie.
13. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Należy traktować je jako przykładowe. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności
z pozostałymi materiałami. Zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca, zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające równoważność oferowanych przez niego materiałów i produktów.
14. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to tylko z uwagi na to, że nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w inny, wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób,
a wskazaniu takiemu zawsze towarzyszą wyrazy „lub równoważny”
i Zamawiający oczywiście dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. Zamawiający w celu oceny równoważności będzie stosował następujące kryteria: Zamawiający podda ocenie zastosowane rozwiązania równoważne pod kątem tego, czy zastosowane rozwiązania równoważne nie będą zmieniać funkcjonalności, standardu zaprojektowanych rozwiązań i czy zachowają minimalne parametry funkcjonalne oraz czy umożliwiają uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego) i czy zachowają minimalne parametry techniczne, jakościowe. Jeżeli zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne nie będą zmieniać funkcjonalności czy standardu, zaprojektowanych rozwiązań i zachowają minimalne parametry funkcjonalne oraz będą umożliwiać uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego) i zachowają minimalne parametry techniczne, jakościowe to Zamawiający przyjmie zastosowane (zaproponowane) przez Wykonawcę rozwiązania równoważne.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany w ofercie wskazać, które pozycje oferty zawierają rozwiązania równoważne wraz z ich opisem lub normami, w tym z wykazaniem, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz złożeniem oświadczenia, że
oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
17. W przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
18. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia obowiązuje podobna procedura w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych. W związku z powyższym Wykonawca powinien wskazać planowane do zastosowania rozwiązania równoważne wraz z ich opisem lub normami, w tym z wykazaniem, że planowane do zastosowania przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz złożeniem oświadczenia, że planowane do zastosowania przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
19. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
21. Zamawiający wymaga aby w przypadku powierzenia do realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie zakres robót, których wykona¬nie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231113-0 - Poziomowanie rurociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252834,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348521,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252834,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDROHAND ANDRZEJ GUŹDZIOŁ (HYDROHAND ANDRZEJ GUŹDZIOŁ)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ŚLUSARSTWO, MECHANIKA MASZYN, ROBOTY BUDOWLANO INSTALACYJNE MACIEJ JUSKOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250483298
7.3.3) Ulica: BABY 5
7.3.4) Miejscowość: Czekanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252834,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Zakup sprzętu rolniczego
- Budowa budynku ujeżdżalni koni - etap pierwszy
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.