Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443653/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRAJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 6
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 30 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggrajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78e7ab2-68f1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010740/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych
1.3.5 Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316905,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. ZADANIE NR 1 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych”.1. Szacowana ilość odpadów komunalnych z nieruchomościach zamieszkałych w 2024 r. = 700 Mg
2. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie gminy Grajewo. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady zostanie przez Gminę Grajewo przekazany Wykonawcy, najpóźniej trzy dni po podpisaniu umowy.
3. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów segregowanych gromadzonych zarówno w workach jak i pojemnikach. Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Grajewo z nieruchomości zamieszkałych:
1) odpady niesegregowane (zmieszane):
a) w gospodarstwach domowych – 1 raz w miesiącu,
b) we wspólnotach mieszkaniowych – 2 razy w miesiącu.
2) odpady segregowane i BIO:
a) w gospodarstwach domowych – 1 raz w miesiącu,
b) we wspólnotach mieszkaniowych:
— 2 razy w miesiącu w okresie od 1 stycznia do 31 maja oraz od 1 października do 31 grudnia,
— 4 razy w miesiącu w okresie od 1 czerwca do 30 września.
3) popiół – 1 raz w miesiącu w okresie od 1 stycznia do 31 maja oraz od 1 października do 31 grudnia. Popiół będzie gromadzony w workach i pojemnikach.
5. Obsługiwane są domki letniskowe.
6. Orientacyjna pełna długość trasy przejazdu (odpady zmieszane i segregowane) wynosi ca. 750 – 800 km.
7. Liczba gospodarstw domowych wg złożonych deklaracji, od których odbierane są odpady komunalne wynosi 1 353 w tym dwie wspólnoty mieszkaniowe.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.5.) Wartość części: 296240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. ZADANIE NR 2 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych”.1. Szacowana ilość odpadów w nieruchomościach niezamieszkałych w 2024 r. = 30 Mg.
2. System odbierania odpadów komunalnych obejmuje odpady komunalne powstające w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Orientacyjna pełna długość trasy przejazdu wynosi ca. 80 km.
4. Liczba nieruchomości niezamieszkałych wg złożonych deklaracji, od których odbierane są odpady komunalne wynosi 42, co stanowi ok. 4,0 % ilości wszystkich generowanych odpadów przez gospodarstwa domowe gminy Grajewo.
5. Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Grajewo z nieruchomości niezamieszkałych:
1) odpady niesegregowane (zmieszane) – 1 raz w miesiącu,
2) odpady segregowane i BIO – 1 raz w miesiącu,
3) popiół – 1 raz w miesiącu w okresie od 1 stycznia do 31 maja oraz od 1 października do 31 grudnia. Popiół będzie gromadzony w workach i pojemnikach.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 20665,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 020 10 38
7.3.3) Ulica: 42 Pułku Piechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20898,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20898,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20898,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 020 10 38
7.3.3) Ulica: 42 Pułku Piechoty 48
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20898,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Obsługa komunalna wydarzeń akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie pojemników na odpady
- Załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Czernichów.
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala w systemie bemarowym z pełną obsługą pacjenta przez okres 3 miesięcy.
- Utrzymanie czystości obiektu Centrum Przesiadkowego przy ul. Męczenników Oświęcimskich 20A w Żorach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.