eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy boiska piłkarskiego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy boiska piłkarskiego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-101

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy boiska piłkarskiego oraz boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35957ec7-3ac6-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044820/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 1 i Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2024.c

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 167000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano – wykonawczego budowy kompleksu boisk (piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego) wraz z wymaganymi elementami i wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Moniuszki 10 oraz Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych przy ul. Paderewskiego 10/12 w Olsztynie w ramach „Programu budowy kompleksów sportowych Orlik – Edycja 2024” /Kod CPV: 71240000-2 - usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania/.
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na etapy, które zostały szczegółowo opisane w SWZ oraz projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGE ARTIS ŁUKASZ WYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 715-16-83-093

7.3.3) Ulica: ul. Ametystowa 6/14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-577

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez: Lege Artis - Łukasz Wyka, 20-577 Lublin, ul. Ametystowa 6/14 /NIP: 715-16-83-093/:
1) Cena oferty (z VAT): 84 255,00 PLN, w tym stawka podatku VAT 23 %
2) Termin wykonania zamówienia:
a) Etap I – 6 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) Etap II – 48 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia objętego Etapem I.
2. W oparciu o kryteria oceny ofert określone w SWZ, oferta w/w Wykonawcy uzyskała następującą liczbę punktów: 100,00 pkt.
3. Najkorzystniejszą ofertę wybrano bez zastosowania aukcji elektronicznej (nie była przewidziana), wykonano natomiast czynności wynikające z dyspozycji art. 224 ust. 1 i art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.