Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000037210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158362087
1.5.8.) Numer faksu: 158362087
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgorzyce@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3114d287-66d4-4e09-834f-b48d85894d0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3114d287-66d4-4e09-834f-b48d85894d0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00448379/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.01.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1024605,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla uczniów - mieszkańców internatu Zespołu Szkół im.por.J.Sarny w Gorzycach.
1. Catering obejmuje całodzienne wyżywienie dla wychowanków internatu Zespołu Szkół w Gorzycach. W realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę obowiązuje „System HACCP” regulowany: Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz. 1154) a także przepisami Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa żywności.
2. Posiłki muszą być urozmaicone, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, dużą ilość warzyw i owoców. Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet zgodnie z zaleceniem lekarza. Posiłki powinny spełniać Zasady Racjonalnego Żywienia
3. Posiłki muszą spełniać zalecane normy żywności i żywienia dla młodzieży w przedziale wiekowym od 14 do 20 lat.
Wykonawca zobowiązany jest:
a) zapewnić ciągłość usługi żywienia,
b) do dostarczania posiłków płynnych (zupy, sosy, napoje) w szczelnie zamkniętych pojemnikach (termosach), które są zabezpieczone przed otwarciem i uniemożliwiają wylanie zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku;
c) do dostarczania posiłków stałych w zamykanych zbiorczych pojemnikach (termosach), zabezpieczonych przed otwarciem i uniemożliwiające wysypanie się zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku;
d) zapewnić odpowiednią ilość termosów i opakowań zbiorczych niezbędnych do przewozu posiłków gwarantujących właściwą temperaturę i ochronę oraz jakość przewożonych potraw wraz z ich myciem, wyparzaniem oraz ich odbiór; posiłki serwowane na gorąco powinny być transportowane w pojemnikach, które utrzymują temperaturę wewnątrz + 60oC, a ich czas przewozu nie przekroczy 0,5 godziny;
e) do przygotowania obiadów składających się z dwóch dań: zupa i drugie danie (posiłki mają być gorące) oraz kompotu; temperatura dostarczonych gorących posiłków nie może być niższa niż + 60ºC;
f) wydawania posiłków oraz odbioru i mycia (wyparzania) naczyń po posiłkach
g) wykonywania przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu wykwalifikowanego personelu, tym osób przygotowujących i dostarczających posiłki, posiadających aktualne orzeczenie lekarskie potwierdzone wpisem w książeczce sanitarno-epidemiologicznej oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.;
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów; przygotowanie i podanie posiłku z półproduktu będzie stanowiło rażące naruszenie postanowień niniejszego ogłoszenia o zamówieniu i warunków umowy oraz będzie uprawniało Zamawiającego do natychmiastowego rozwiązania umowy z naliczeniem kary umownej.
Zamawiający zastrzega że również nieprzestrzeganie terminowości dostarczania posiłków jak również odpowiedniej gramatury i jakości posiłków skutkować będzie możliwością rozwiązania umowy po wcześniejszym pisemnym zawiadomieniu o możliwości rozwiązania umowy
Produkty wykorzystywane do przygotowywania posiłków muszą spełniać Normy Żywienia opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia, być świeże tj. posiadać ważny termin przydatności do spożycia i nie mogą być genetycznie modyfikowane;
Wykonawca jako zakład prowadzący działalność w zakresie produkcji posiłków musi posiadać Decyzję wydaną przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021); Uwaga: Decyzja powinna być wydana na produkcję żywności oraz dystrybucję żywności w ramach cateringu (m.in. ze względu na potrzebę uwzględnienia przepisów w zakresie warunków transportu żywności, dezynfekcji pojemników do przewożenia żywności). 4. Zestaw dzienny przypadający na 1 osobę to co najmniej cztery posiłki każdego dnia:
- I śniadanie
- II śniadanie
- obiad (I danie, II danie i co najmniej kompot)
- kolacja
Dopuszcza się jednoczesne wydanie I i II śniadania
5. Łączna wartość energetyczna posiłku o którym mowa w punkcie 1 nie może być niższa niż 3200 kcal.
6. Wykonawca dostarczy gotowe posiłki do dwóch wyznaczonych pomieszczeń w siedzibie internatu mieszczącego się pod adresem: ul. 11 Listopada 12 w Gorzycach zgodnie z następującym harmonogramem:
Dni robocze (poniedziałek – piątek)
Śniadanie (I i II) – 6:30 – 7:00
Obiad – 15:00 – 15:30
Kolacja – 18:30 – 19:00
Sobota, niedziela lub święta
Śniadanie (I i II) – 7:30 – 8:00
Obiad – 14:30 – 15:00
Kolacja – 18:30 – 19:00
7. Zamawiający dopuszcza inne godziny wydawania posiłków w sytuacjach szczególnych. 8. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu projekt jadłospisu dekadowy z zaznaczeniem rodzajowo - wagowych wartości porcji na kolejny okres dekady, jadłospis jest przedstawiany do wglądu na trzy dni przed końcem trwającej dekady, jednak w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi uwagi w jadłospisie, Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do tych uwag i naniesienia właściwych zmian.
9. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, aby w ramach realizowanego zamówienia zapewnił posiłki dla wychowanków specjalnej diety (bezglutenowej, ze skazą białkową, z alergią pokarmową lub innymi schorzeniami pokarmowymi).
10. Wykonawca będzie wydawał posiłki w swoich naczyniach i zadba o ich czystość we własnym zakresie. Dopuszcza się stosowanie naczyń jednorazowych.
11. W celu zapewnienia właściwej higieny i jakości wydawanych i przechowywanych posiłków Wykonawca w ramach realizowanego zamówienia wstawi do pomieszczeń jadalnych internatu na swój koszt zamykanych pojemników na resztki, dwie zmywarki do mycia naczyń i sztućców (nie dotyczy w przypadku stosowania naczyń jednorazowych), dwie lodówki do przechowywania posiłków, komplet sztućców (nóż, widelec, łyżka, mała łyżeczka) oraz komplet naczyń (talerz głęboki, talerz płaski, mały talerzyk) lub na każdy posiłek sztućce i naczynia jednorazowe dla każdego z wychowanków. Wstawione urządzenia, naczynia i sztućce pozostają własnością Wykonawcy i podlegają zwrotowi po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z użytkowaniem wstawionych urządzeń.
12. Wykonawca na bieżąco wymieni uszkodzone w wyniku eksploatacji sprzęty, talerze i sztućce na swój koszt. Będzie dostarczał także w ramach usługi środki chemiczne służące do mycia naczyń w zmywarkach.
13. Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki wynosi 266.
14. Łączna szacunkowa liczba wychowanków spożywających posiłek każdego dnia wynosi 130
15. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według potrzeb Zamawiającego, w zależności od frekwencji wychowanków.
16. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 20:00 dnia poprzedniego. O liczbie posiłków w danym dniu Wykonawca będzie informowany telefonicznie.
17. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia ilości dostarczanych posiłków, czasowego wstrzymania ich dostawy lub wcześniejszego zakończenia realizowanej usługi w związku ze zmianą ilości wychowanków w internacie, ich wyjazdami do domu realizowanymi zgodnie z kalendarzem organizacji roku szkolnego oraz rezygnacją czasową lub stałą z pobytu w internacie a także w związku z zawieszeniem zajęć spowodowanym działaniem siły wyższej takim jak np.: klęski żywiołowe lub stany epidemiologiczne.
18. W związku ze wzrostem ilości wychowanków Zamawiający zastrzega także możliwość wzrostu ilości zamawianych posiłków.
19. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy.
20. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia: koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu i wniesienia, koszty przygotowania posiłków we własnym lokalu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i przeszkolone w przyrządzaniu posiłków
21. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia rzeczywiście wydanych posiłków w oparciu o cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie Wykonawcy.
22. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Ewidencję dostarczanych posiłków według ustalonego z Zamawiającym wzoru i przekładać ją do podpisu kierownikowi internatu lub osoby upoważnionej w każdym dniu dostawy. Ewidencja stanowi potwierdzenie daty, godziny oraz ilości dostarczonych posiłków.
23. W zakresie realizacji dostawy posiłków współpracą z Wykonawcą będzie się zajmował kierownik internatu lub osoba upoważniona.
24. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym.
25. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
26. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania resztek pokonsumpcyjnych.
27. Rozliczenie usługi będzie rozliczane w trybie miesięcznym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę sporządzoną na podstawie Ewidencji dostarczonych posiłków w terminie nie dłuższym niż do piątego dnia miesiące następnego z datą płatności nie krótszą niż 10 dni. Ewidencja dostarczonych posiłków stanowi konieczny załącznik do faktury. Z faktury powinno wynikać w sposób jednoznaczny, celem określenia prawidłowości rozliczenia, za ile wydanych posiłków w ciągu miesiąca wystawiono fakturę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1323000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1323000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1323000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przytulna s.c. Sebastian Kłapyta, Elżbieta Kłapyta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652511179
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 6
7.3.4) Miejscowość: Zaleszany
7.3.5) Kod pocztowy: 37-415
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZYTULNA" S.C. SEBASTIAN KŁAPYTA, ELŻBIETA KŁAPYTA
jakie przetargi wygrała firma
"PRZYTULNA" S.C. SEBASTIAN KŁAPYTA, ELŻBIETA KŁAPYTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1323000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Usługa cateringowa na potrzeby Politechniki Białostockiej w 2025r." - ZK-DZP.262.108.2024
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.